Gå til innhold

Mitt E30 325i 2 dørs prosjekt. Ombygd til M50 og servo:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja, fått startet opp og ting virker, må bare få tak i tempføler til E30 så instrumentet henger med.. også sliter jeg med at motoren jager på tomgang, noen som har noe peiling på dette? har prøvd annen tomgangsregulator, luftmassemåler, hjerne og prøvd med startgass....

• Svar 161
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
ja, fått startet opp og ting virker, må bare få tak i tempføler til E30 så instrumentet henger med.. også sliter jeg med at motoren jager på tomgang, noen som har noe peiling på dette? har prøvd annen tomgangsregulator, luftmassemåler, hjerne og prøvd med startgass....

Falskluft noen plasser kanskje?

Greit å bygge om til m50? møtte ikke på noe problemer? Mere bilder :applause:

Skrevet

ja, mistenker det selv.. har prøvd med startgass uten hell, men må være no falskluft et sted... nei gikk egentlig veldig greit, fått inn tempføler fra e30 i dag og elektrisk kjølevifte.. så da kan jeg få prøvd den en tur i morgen da tia gikk til å fikse en annen bil også i dag.. har ikke fått tatt så veldig mye bilder da det meste var ferdig tilpasset og ting egentlig gikk veldig radig så ble litt dårlig med bilder... jeg måtte flytte over midtre opphenget til mellomakselen da det ikke var likt på preface og facelift.. også gikk mellomakselen i giroverføringa pga shortshift, så har shomsa ned kasse og mellomaksel litt... ellers var det egentlig veldig greit :)

Skrevet

må vel prøve å få til det da ;) takk for handel av servo forresten, fungerer fint den :) må bare få justert forstilling :) hehe

• 7 months later...
Skrevet

Tøff bil ;) Har en e30 tourin med m50 i. har samme problem med at den jager på tomgang. Jeg trodde kansje det kunne være svinghjulet mitt siden jeg bruker m20, men tror det kan vare lamda'n siden jeg plaserte den i det org.eksosanlegge! kunne vært gjort litt bedre fra min side men skal lage nye eksos etter eu-kontroll! gi lyd ifra deg viss du finner ut at det er lamda'n da ;)

• 1 month later...
  • 1 year later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...