Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen bra tips på hvordan jeg kan få litt ekstra futt i 325'n min som ikke koster så mye og som er "raskt" og gjøre?

Blir vel full motor bygging når lommeboka tillater det men tenkte at kanskje noen hadde gode råd om ting jeg kunne gjøre en så lenge?

:)

Skrevet

chip, filter, grenrlr, effektannlegg, vekt letting. 4.10 bak diff for mer aks, kam, porting, høvling av topp...

og noe som er litt "værre", kan gi problemer med eu kontroll: TURBO.

Skrevet
chip, filter, grenrlr, effektannlegg, vekt letting. 4.10 bak diff for mer aks, kam, porting, høvling av topp...

og noe som er litt "værre", kan gi problemer med eu kontroll: TURBO.

Finnes the no chip som er "plug and paly" til den bilen eller?

Åssen effektannlegg anbefaller du?

Skrevet

www.trimchip.com hyggelig kar, og vet hva han gjør. hadde en slik på min E30.

anbefaler sebring, hadde sebring på min, med grenrør. blir litt i det stilleste laget, så om du har grenrør og mellom potte, og lager resten bak selv, da blir det pen lyd.

Skrevet
www.trimchip.com hyggelig kar, og vet hva han gjør. hadde en slik på min E30.

anbefaler sebring, hadde sebring på min, med grenrør. blir litt i det stilleste laget, så om du har grenrør og mellom potte, og lager resten bak selv, da blir det pen lyd.

Får ringe han på trimchip.com i morra=)

Takk for tipsene;)

Skrevet
Det som utgjør mest økning er uten tvil kammer og eksos + grenrør.

Men snakker vi ikke en del tusen med en gang man begynner og skal bytte kammer?

Skrevet

Det koster nok noen høvdinger for nye kammer. Det må du belage deg på:) Men btw, velkommen til bimmers.no, om ingen har sagt det før :)

Skrevet
Det koster nok noen høvdinger for nye kammer. Det må du belage deg på:) Men btw, velkommen til bimmers.no, om ingen har sagt det før :)

Ja regnet med at det kostet noen lapper.

Det som er planen min er å bygge stort og dyrt på 325'n.

men har også en 325ix som jeg kunne tenkt meg å gjøre noen små ting med bare for å få litt ekstra og spare høvdingene til den andre som uansett blir en stor pengesluk=)

Takk for det, sku ønske jeg hadde snublet over forumet før for hadde spart meg mye hodepine ved å kunne spurt her når jeg pussa på 325'n ifjor for her er det mange som har MYE mer peiling en meg veit jeg:D hehe..

Skrevet
Takk for det, sku ønske jeg hadde snublet over forumet før for hadde spart meg mye hodepine ved å kunne spurt her når jeg pussa på 325'n ifjor for her er det mange som har MYE mer peiling en meg veit jeg:D hehe..

Hehe, da er det kanskje like greit å vente til du skal begynne for fullt?

ja, det er digg med detta forumet, blir avhengig! mange som har MYYEE mer peil enn meg også, og man får svar på den minste lille ting. Men nok OT. Lykke til med prosjektet ditt :)

Skrevet

Hehe, da er det kanskje like greit å vente til du skal begynne for fullt?

ja, det er digg med detta forumet, blir avhengig! mange som har MYYEE mer peil enn meg også, og man får svar på den minste lille ting. Men nok OT. Lykke til med prosjektet ditt :)

Jeg har 2 e30'r.

en 2dørs 87" -denne er planen og bygge for fullt.

og en 4dørs 88" ix - denne har jeg lyst å bare gjøre noen småting med for å få en smule ekstra futt.

Blir litt for mye og bygge for fult på begge:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...