Samaraiuz Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 Noen som har noen erfaringer de vil dele angående web-siden www.byttdekk.com , positive som negative? Lurer på å kjøpe 4x Falken FK452 235/35R19 dekk til 6496 kr. Ganske billig for Falken dekk, men så ser jeg at de ikke har noen på lager + at jeg har hørt rykter om at en ikke får varene. Gidder ikke forhåndsbetale over 6000 kr forså å ikke få dekka liksom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samaraiuz Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 10, 2009 Share Skrevet Mars 10, 2009 hvorfor ikke www.dekkonline.com? der koster de 5700kr ferdig levert på døra, og har kun hørt positive ting om de. Benyttet dem selv engang også, veldig fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samaraiuz Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2009 Takk, skal sjekke dem ut=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Bjørkås Skrevet Mars 11, 2009 Share Skrevet Mars 11, 2009 jeg kjøpte felger på byttdekk.com for noen år sia. tok ikke lange tia før jeg hadde dem hos det lokale postkontoret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 11, 2009 Share Skrevet Mars 11, 2009 jeg kjøpte felger på byttdekk.com for noen år sia. tok ikke lange tia før jeg hadde dem hos det lokale postkontoret. Nok en grunn til å velge dekkonline, dekkene kommer på døra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 11, 2009 Share Skrevet Mars 11, 2009 Har handlet hos dem, og handelen gikk fint den. Bare synd at jeg krasjet bilen dagen før dekkene lå i posten hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå