Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har kjøpt meg elektriske vinduer til bilen min, brytere og alt følger med, men hvordan skal jeg trekke ledningene ? størrelse på kabler, om noen hadde giddet lage et oversiktlig skjema over hvordan det skal kobles, lurer også på hvor jeg skal ta strøm fra ?

axor

Skrevet

mener på de ikke ligger der, hadde nettopp av dørgreiene, men fikk ikke sjekka skikkelig, siden bilen står ute og noen bestemte seg for at det plutselig skulle hølje ned når jeg holdt på

Skrevet

har også 4 manuelle så får håpe at dette fulgte med på min også, men hva skal du gjøre med det som går fra midtkonsollen og bort til dørene ? originalt ledn. nett der også ? eller går det som du har dratt opp helt ut til dørene også ?

Skrevet

Har ikke kommet så langt annet enn i tankene, men jeg tar det for gitt at det som ligger i midtkonsollen går til dørkarmen, så er det bare plug & play med det nye ledningsnettet til el.heisene, så bytte modulene. Sånn fremstår det hvert fall i den guiden. Men det virker kanskje litt enkelt til at det kan stemme :?

Skrevet

får ikke håpe det :P klarte og grave frem akkuratt de samme ledningene under der selv ser du :) så jeg får sette i gang uti neste uke :)

Skrevet

Bra, da slapp du mye arbeid. Hvis du husker hadde det vært flott om du poster om hvordan det gikk til slutt, er veldig spent, men blir nok sommer før jeg får rota meg i gang selv :)

Skrevet

skal prøve så godt jeg kan, er ikke noe verdensmester på det, vil jo bli fort ferdig ikke drive loggføring, men siden jeg har klødd meg i hodet endel selv, skal jeg heller gjøre det:)

Skrevet

Hehe, neida trenger ikke skrive guide, holder om du bare skriver "det funket" eller "det funket ikke", bare så en vet om en er på rett spor :wink:

Skrevet

Dette har jeg gjort på flere e34´er, skille i ledningsnett i dørene rundt 92.. Så i værste fall må du lodde om kontakten for sentrallås.

Skrevet

jaja min er ihvertfall før 92, og bilen delene kommer fra har ikke m50 motoren så dette går nok bra ;) men takk for infoen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...