axor Skrevet Mars 10, 2009 Skrevet Mars 10, 2009 har kjøpt meg elektriske vinduer til bilen min, brytere og alt følger med, men hvordan skal jeg trekke ledningene ? størrelse på kabler, om noen hadde giddet lage et oversiktlig skjema over hvordan det skal kobles, lurer også på hvor jeg skal ta strøm fra ? axor
Kash Skrevet Mars 10, 2009 Skrevet Mars 10, 2009 Kan dessverre ikke hjelpe med det du spør om, men du har sjekket at kablene ikke ligger der fra før?
axor Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Skrevet Mars 10, 2009 mener på de ikke ligger der, hadde nettopp av dørgreiene, men fikk ikke sjekka skikkelig, siden bilen står ute og noen bestemte seg for at det plutselig skulle hølje ned når jeg holdt på
Kash Skrevet Mars 10, 2009 Skrevet Mars 10, 2009 Ah, sorry, trodde du mente ledningsnettet inni bilen, ikke i dørene, de ligger nok ikke der nei.
axor Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Skrevet Mars 10, 2009 men du mener det kan ligge i midtkonsollen og ut til dørene ?
Kash Skrevet Mars 10, 2009 Skrevet Mars 10, 2009 Ja, driver å samler deler til ettermontering selv, og på min 520(!) som kom med 4x manuelle heiser viste det seg at ledningsnettet lå fra før (velsigne BMW). Rett bak girspaken. Husk at for å få strøm så kan det hende at du må bytte grunn- og rele-modul, mer info i linken. http://www.autopower.se/mekartips/mekartips.asp?dokid=8
axor Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Skrevet Mars 10, 2009 har også 4 manuelle så får håpe at dette fulgte med på min også, men hva skal du gjøre med det som går fra midtkonsollen og bort til dørene ? originalt ledn. nett der også ? eller går det som du har dratt opp helt ut til dørene også ?
Kash Skrevet Mars 10, 2009 Skrevet Mars 10, 2009 Har ikke kommet så langt annet enn i tankene, men jeg tar det for gitt at det som ligger i midtkonsollen går til dørkarmen, så er det bare plug & play med det nye ledningsnettet til el.heisene, så bytte modulene. Sånn fremstår det hvert fall i den guiden. Men det virker kanskje litt enkelt til at det kan stemme
axor Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Skrevet Mars 10, 2009 får ikke håpe det klarte og grave frem akkuratt de samme ledningene under der selv ser du så jeg får sette i gang uti neste uke
Kash Skrevet Mars 10, 2009 Skrevet Mars 10, 2009 Bra, da slapp du mye arbeid. Hvis du husker hadde det vært flott om du poster om hvordan det gikk til slutt, er veldig spent, men blir nok sommer før jeg får rota meg i gang selv
axor Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Skrevet Mars 10, 2009 skal prøve så godt jeg kan, er ikke noe verdensmester på det, vil jo bli fort ferdig ikke drive loggføring, men siden jeg har klødd meg i hodet endel selv, skal jeg heller gjøre det:)
Kash Skrevet Mars 10, 2009 Skrevet Mars 10, 2009 Hehe, neida trenger ikke skrive guide, holder om du bare skriver "det funket" eller "det funket ikke", bare så en vet om en er på rett spor
Hoem Skrevet Mars 10, 2009 Skrevet Mars 10, 2009 Dette har jeg gjort på flere e34´er, skille i ledningsnett i dørene rundt 92.. Så i værste fall må du lodde om kontakten for sentrallås.
axor Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Skrevet Mars 10, 2009 jaja min er ihvertfall før 92, og bilen delene kommer fra har ikke m50 motoren så dette går nok bra men takk for infoen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå