morteym Skrevet Mars 10, 2009 Share Skrevet Mars 10, 2009 Noen som kan anbefale meg et sted eller hjelpe meg litt? Det er ikke alltid like greit. Send gjerne pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mars 10, 2009 Share Skrevet Mars 10, 2009 hvor gale er problemet ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2009 Jeg fikk senkefjærer før regelen om at dette må inn i vognkortet, før var det jo greit med papirer med tuv-godkjenning. Har gått greit før, jeg har bare sagt at bilen er senket fra fabrikk. Har litt tona ruter, så vil ikke ta sjansen på å måtte ta av filmen hos biltrangsynet. Kan sette bilen i "karantene" etter eu-kontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///NJD Skrevet Mars 10, 2009 Share Skrevet Mars 10, 2009 Har en kompis på snap drive, de Eu godkjenner vel biler. Og han er en meget flink mekaniker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Mars 10, 2009 Share Skrevet Mars 10, 2009 jeg kjører fra moi til ålgård hver gang jeg skal eu-kontrollere mine biler! ålgård bil&mek trur jeg han heter. er på motsatt side av veien i forlhold til kongeparken(du kjører over brua, og første til venstre etter togbaneovergangen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet Mars 10, 2009 Share Skrevet Mars 10, 2009 .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2009 Hm.. ok.. kanskje best å ikke nevne navn offentlig, send gjerne info på pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå