Gå til innhold

e30 320 86 mod prosjekt vurderes solgt/bytte

slay3r
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Har en 86mod 320 coupe som jeg egentlig bare lufter interessen for, har ikke den beste økonomien til å kunne utføre de planene jeg hadde for bilen. derfor sjekker jeg ut interessen her:) bilen er gått 244k km motor tikker litt, og lageret på vifta (?) lager lyd av og til når den står på tomgang.. jager også på tomgang når den er kald. men ellers er det en fin bil , litt rust men det er jo en gammel bil hehe:) venstre hjulbue bak bør det gjøres noe med ihvertfall. bilen har 16" felg på sommerdekk og vinterdekk på 14" stålfelger.. bilen er avskiltet før nyttår så må eu godkjennes ved registrering. det jeg vet er feil med bilen er: traversforingene burde gjerne skiftes før eu, den svetter fra bunnpanna, enten fra filteret ellre bunnpannepakning husker ikke da det er lenge siden jeg har sjekket det:P og den har en eksoslekkasje i flexirøret og festeanordningene til bakpotta må fåes nye. så det er litt småjobber på den for og på den fin. gi bud:) er også gjerne interesert i bytte i noe annet moro:) obs: bildene er fra ifjor mai eller noe skal prøve og få tatt nye bilder men har ikke kamera at the moment. diffen er også skiftet , den er gått ca 160k og ble kjøpt fra koed. anlegg kan også følge med bilen , 2 *12" sub 2*6,9" i hattehylle og 2*6,5" tror jeg fremme i dørene

Bilde026.jpg

DSC00061.jpg

DSC00062.jpg

Bilde030.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...