slay3r Skrevet Mars 10, 2009 Share Skrevet Mars 10, 2009 Hei! Har en 86mod 320 coupe som jeg egentlig bare lufter interessen for, har ikke den beste økonomien til å kunne utføre de planene jeg hadde for bilen. derfor sjekker jeg ut interessen her:) bilen er gått 244k km motor tikker litt, og lageret på vifta (?) lager lyd av og til når den står på tomgang.. jager også på tomgang når den er kald. men ellers er det en fin bil , litt rust men det er jo en gammel bil hehe:) venstre hjulbue bak bør det gjøres noe med ihvertfall. bilen har 16" felg på sommerdekk og vinterdekk på 14" stålfelger.. bilen er avskiltet før nyttår så må eu godkjennes ved registrering. det jeg vet er feil med bilen er: traversforingene burde gjerne skiftes før eu, den svetter fra bunnpanna, enten fra filteret ellre bunnpannepakning husker ikke da det er lenge siden jeg har sjekket det:P og den har en eksoslekkasje i flexirøret og festeanordningene til bakpotta må fåes nye. så det er litt småjobber på den for og på den fin. gi bud:) er også gjerne interesert i bytte i noe annet moro:) obs: bildene er fra ifjor mai eller noe skal prøve og få tatt nye bilder men har ikke kamera at the moment. diffen er også skiftet , den er gått ca 160k og ble kjøpt fra koed. anlegg kan også følge med bilen , 2 *12" sub 2*6,9" i hattehylle og 2*6,5" tror jeg fremme i dørene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slay3r Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2009 bump:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erot73 Skrevet Mars 10, 2009 Share Skrevet Mars 10, 2009 Ca pris?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slay3r Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2009 hadde vel egentli sett for meg ett sted rundt 10-15 k for den.. men som sagt er bare og komme med bud så skal jeg vurdere det:) bytte i bil/crosser/båt er også av interesse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andros Skrevet Mars 11, 2009 Share Skrevet Mars 11, 2009 Synd du bor et stykke unna.. Hvis ikke har jeg en båt som jeg kunne tenkt meg å bytte med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Mars 11, 2009 Share Skrevet Mars 11, 2009 Det går fint! Me kjøre opp å hente båten, sant Andy? Eller.. trenge kanskje hengarlappen *-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slay3r Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2009 hehe me får se gisle;) ingen andre som er intresert i en fin e30? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 An e ikke så verst i virkeligheten heller OT: Ser du har besøk av hansi på det eina bildet ja ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slay3r Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2009 Bump:) ja hadde visst d hehe:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind B Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 hei. såg det at du sa du kansje va intrisert i innbytte. har en 530 med 535 motor, kunne vært intrisert i og bytte i din E30, om du er intrisert? er litt og gjøre med bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 Er det soltak på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slay3r Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2009 ja er soltak:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slay3r Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2009 bmw_ac du har pm;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slay3r Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2009 bump;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slay3r Skrevet Mars 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2009 bump:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg