2fast4u Skrevet Mars 10, 2009 Skrevet Mars 10, 2009 får opp feilmelding på (Lambdasonde Justeringsgrense) ?
E36Cab1 Skrevet Mars 10, 2009 Skrevet Mars 10, 2009 Hmm...ved kald motor skal ikkje lambdaene ha noen innvirkning,men spørs jo hvor kald da... Høres nesten ut som at den går enten for mager eller feit for smalbåndslambdaene sine grenseverdier(sannsynligvis for mager),men om dette er reelt eller feil i sonder tør eg ikkje si.
E36Cab1 Skrevet Mars 10, 2009 Skrevet Mars 10, 2009 Hvor mye trykk kjører du på da,og er chip samt dyser osv samstemt med dette oppsettet?
E36Cab1 Skrevet Mars 10, 2009 Skrevet Mars 10, 2009 Kom dette problemet med en gang kompressor ble montert,eller har du kjørt lenge uten problem? LMM,sonder (defekt eller eventuelt utenfor område som eg nevnte ovenfor pga AFR),falskluft,tomgangsventil,TPS etc..kan være så mangt da det er i closed loop dette skjer tydeligvis.
E36Cab1 Skrevet Mars 10, 2009 Skrevet Mars 10, 2009 I see. Da bør du jo klare å finne ut om det er noe i det eg nevnte. Hvor mye trykk kjører du på da,og er chip samt dyser osv samstemt med dette oppsettet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå