VegardB Skrevet Mars 10, 2009 Share Skrevet Mars 10, 2009 Har handla meg ein m3-fangar som er nokså dårleg lakkert tidlegare. Fangaren er ikkje matta ned og det er heller ikkje brukt grunning, så mange plassar har lakken flassa av. Hvordan kan eg få av resten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 10, 2009 Share Skrevet Mars 10, 2009 malings fjerner fra coop obs funker fett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegardB Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2009 Takk for svar. Har ingen Coop obs i nærheten, men regnar med at den frå Jernia funkar like bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 10, 2009 Share Skrevet Mars 10, 2009 Takk for svar. Har ingen Coop obs i nærheten, men regnar med at den frå Jernia funkar like bra. Det er nok akkuratt samme greine pass på at du får ett middel som ikke skader plast, men jeg ville tro de fleste funker på plast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 Gammel tråd ser jeg, men regner med dette ville funket på grillen til en BMW også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Januar 20, 2012 Share Skrevet Januar 20, 2012 Skal funke det ja. Men crommen kan bli noe matt/forsvinne da crommen på en del bmwer kun er et tynt lag lakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Januar 20, 2012 Share Skrevet Januar 20, 2012 Som sagt, vær forsiktig på plast. Dette er normalt sterke saker:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet Januar 20, 2012 Share Skrevet Januar 20, 2012 Fins det noe som er spesiallaget for fjerning på plast eller kun kjøre det som er nevnt hær? Har litt på overkant av grillen og siden av lykta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå