Gå til innhold

Nytt anlegg i E34 :D


Anbefalte innlegg

Har nylig montert nytt stereoanlegg i bimmern:D er veldig fornøyd, anlegget består av en Jbl 700 w forsterke, MDS 2*10 tom(trøkker overraskende bra) MDS Dynamic 5,25 bakhøytalere(veldig fornøyd) Kenwood fronthøytalere og en Sony cd spiller:) Gadd ikke trekke kabel fra fronthøytalerene så de drives kun av cd spilleren, men det fungerer veldig greit.

Vurderer å kanskje lage et hull til skipose så det kommer litt mer bass inn , hjelper det noe særlig?

nrwzquazk8zf20rq6r9u.jpg

n809kwfhrutuas5vjou6.jpg

u68cznqjgg1fk6ri5jry.jpg

l1n8kttbvckbiey7bpn1.jpg3m6qp1hc7hhk7ugkyieq.jpg

8aqdr0cxfxz72b75wjq0.jpg

r0qxi98p3llsy7o1y746.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei! grattis med nytt anlegg, var noe av det første jeg fikset når jeg kjøpte meg e34.

Jeg har laget hull til skiposen, så blir noe mer bass inn i kupeen, men mangler fortsatt endel bass.

Hvordan fikk du byttet høyttalerne bak? skal riktig nok få inn 6x9" så må bytte hattehyllen, men får den ikke ut? og hvordan får du opp skruene til originalhøyttalerne? de sitter jo under c-stolpen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! grattis med nytt anlegg, var noe av det første jeg fikset når jeg kjøpte meg e34.

Jeg har laget hull til skiposen, så blir noe mer bass inn i kupeen, men mangler fortsatt endel bass.

Hvordan fikk du byttet høyttalerne bak? skal riktig nok få inn 6x9" så må bytte hattehyllen, men får den ikke ut? og hvordan får du opp skruene til originalhøyttalerne? de sitter jo under c-stolpen?

tu

Jo takk! :) for å få ut hattehylla bak er du først nødt til å ta ut baksetet ,så må skru opp 4 muttere , 2 av de sitter bak armlena og de andre er på venstre og høyre siden for å få ut seteryggen. Husk å skyve sete oppover! Så må du vippe opp plast dekslene til setebeltene ved hattehylla, når du har gjort det er det bare å skyve hattehylla ut.skal du ha 6*9 må du byggelitt:) Jeg har ganske greit basstrykk, har egenforsterker til sub

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er såpass stress ja? jaja, får se om jeg får litt tid etterpå, har hatt lyst til å få bytta den ut en stund uansett, vet du om det gjør noe om jeg kutter bort metallplaten under egentlig? kanskje det også letter trykket litt fra subben, får flyttet det innover i coupeen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er enkelt å fjerne den plata, du trenger kun å kutte 4 skjøter, tar deg 5 min:) , men da må du jo fjerne den isolasjonsplata baki og da tror jeg du vill få litt mer støy utenifra når du ikke hører på musikk osv. Kjører du en hvit bmw ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått av hattehylla nå, må kutte løs noen hull til 6x9" så jeg får dem gjennom metallplata. Fant ut at jeg ikke gadd å kutte hele plata løs.

Men kjører en lyseblå bmw, glechterblau eller noe heter fargen ;) hvor er det du bor a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...