fuli89 Skrevet Mars 10, 2009 Share Skrevet Mars 10, 2009 Har nylig montert nytt stereoanlegg i bimmern:D er veldig fornøyd, anlegget består av en Jbl 700 w forsterke, MDS 2*10 tom(trøkker overraskende bra) MDS Dynamic 5,25 bakhøytalere(veldig fornøyd) Kenwood fronthøytalere og en Sony cd spiller:) Gadd ikke trekke kabel fra fronthøytalerene så de drives kun av cd spilleren, men det fungerer veldig greit. Vurderer å kanskje lage et hull til skipose så det kommer litt mer bass inn , hjelper det noe særlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Hei! grattis med nytt anlegg, var noe av det første jeg fikset når jeg kjøpte meg e34. Jeg har laget hull til skiposen, så blir noe mer bass inn i kupeen, men mangler fortsatt endel bass. Hvordan fikk du byttet høyttalerne bak? skal riktig nok få inn 6x9" så må bytte hattehyllen, men får den ikke ut? og hvordan får du opp skruene til originalhøyttalerne? de sitter jo under c-stolpen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuli89 Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2009 Hei! grattis med nytt anlegg, var noe av det første jeg fikset når jeg kjøpte meg e34.Jeg har laget hull til skiposen, så blir noe mer bass inn i kupeen, men mangler fortsatt endel bass. Hvordan fikk du byttet høyttalerne bak? skal riktig nok få inn 6x9" så må bytte hattehyllen, men får den ikke ut? og hvordan får du opp skruene til originalhøyttalerne? de sitter jo under c-stolpen? tuJo takk! for å få ut hattehylla bak er du først nødt til å ta ut baksetet ,så må skru opp 4 muttere , 2 av de sitter bak armlena og de andre er på venstre og høyre siden for å få ut seteryggen. Husk å skyve sete oppover! Så må du vippe opp plast dekslene til setebeltene ved hattehylla, når du har gjort det er det bare å skyve hattehylla ut.skal du ha 6*9 må du byggelitt:) Jeg har ganske greit basstrykk, har egenforsterker til sub Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 27, 2009 Share Skrevet Mars 27, 2009 Det er såpass stress ja? jaja, får se om jeg får litt tid etterpå, har hatt lyst til å få bytta den ut en stund uansett, vet du om det gjør noe om jeg kutter bort metallplaten under egentlig? kanskje det også letter trykket litt fra subben, får flyttet det innover i coupeen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuli89 Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2009 Det er enkelt å fjerne den plata, du trenger kun å kutte 4 skjøter, tar deg 5 min:) , men da må du jo fjerne den isolasjonsplata baki og da tror jeg du vill få litt mer støy utenifra når du ikke hører på musikk osv. Kjører du en hvit bmw ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 27, 2009 Share Skrevet Mars 27, 2009 Har fått av hattehylla nå, må kutte løs noen hull til 6x9" så jeg får dem gjennom metallplata. Fant ut at jeg ikke gadd å kutte hele plata løs. Men kjører en lyseblå bmw, glechterblau eller noe heter fargen hvor er det du bor a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuli89 Skrevet Mars 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2009 ,L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 Mulig det var deg jeg møtte for en tid tilbake på 7/11 bensinstasjonen da? bor ved sæterkrysset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuli89 Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2009 Ja det kan stemme, Du dro på ut fra bensinstasjonen, kjørte videre mot karlsrud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 Stemmer er alltid like artig hver gang man møter en e34 på veien! Har endelig fått byttet ut til 6x9" nå da, skal legge opp noen bilder i tråden min nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuli89 Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2009 Bilen din står på bbkollen, tror jeg nesten er "nabo" med deg hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 Nei, den står nok i garasjen på sæter den Bruker den daglig til skolen da, så står på bjørnholt akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 Vi skal ikke møtes iløpet av ferien da? må nesten se på anlegget ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuli89 Skrevet April 12, 2009 Forfatter Share Skrevet April 12, 2009 Vi skal ikke møtes iløpet av ferien da? må nesten se på anlegget ditt Joda, kan ordne seg det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 Er det forresten du som bor i langbølgen like ved munkelia? så en hvit e34 der i går, på parkeringsplassen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå