bmw520 Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 sorry gutter, men 6*9 i hatthylla er og blir bortkasta penger dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuli89 Skrevet April 16, 2009 Forfatter Share Skrevet April 16, 2009 6*9 er mye stress ja. MDS høytalerene som jeg har baki spiller bedre en de gamle jbl decade jeg hadde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 hvorfor bruke penger på høytalere bak når man ikke har Surround da ? Lyd skal jo komme forfra bruk heller de pengene på frontsettet gutter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuli89 Skrevet April 17, 2009 Forfatter Share Skrevet April 17, 2009 synes du ? synes begge deler er like viktig , iog med at høytalerne på e34 er nede ved gulvet så synes jeg bakhøytalere teller like mye.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 ja d syns jeg, du står jo aldri til ryggen med folk du prater med? d er jo midbassen som er nede ved gulvet, har jo diskant i dashen vettu. jeg bygde inn mellomtone der diskanten er og diskant inn i A-stolpen, d høyer lydbilde betraktelig men du gjør selfølgelig som du vil, ville bare lufte tanken da jeg har holdt på med lyd i mange år, og gjort samme tabbe selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuli89 Skrevet April 17, 2009 Forfatter Share Skrevet April 17, 2009 Okey , takk for tips. Er ikke så fornøyd med kenwood høytalerne forran, men orker ikke plass til større høytalere forran . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Er ikke vanskelig å modde kickene foran på E34, å få inn et par 6,5" midbassere er ikke så dumt, anbefales sterkt ta en titt på mitt prosjekt så ser du litt, å kanskje for du en ide da vettu, hehehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuli89 Skrevet April 17, 2009 Forfatter Share Skrevet April 17, 2009 Ja tror jeg skal gjøre det , er ikke fornøyd med lyden forran. må nok fjernerullgardinen å :/ den vibrerer mye : D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå