Vanilla_ninja Skrevet Mars 11, 2009 Skrevet Mars 11, 2009 Send i oppkrav, men betal oppkravsgebyret først, da, surrehuer. Da slipper LordPalo utgifter hvis Raymond ikke henter pakken, og Raymond får minimalt med utgifter hvis LordP viser seg å være dust og ikke sender. Det beste er at da blir dere begge fornøyd også, når handelen endelig er i boks.
LordPalo Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Skrevet Mars 11, 2009 Hvis Raymond hadde lest den private meldinga jeg sendte han så foreslo jeg to ting. Nr 1. Han setter inn hele beløpet på min konto. Nr2 Han setter inn oppkravsgebyret inn på min konto og jeg sender resten i oppkrav når penga er på plass. Er gått lei av å sende ting i oppkrav og kjøpere som aldri henter ut pakkene. Vanilla_ninja har skjønt det
Raymond Skrevet Mars 11, 2009 Skrevet Mars 11, 2009 Leste det, og jeg sender ikke forskudd ganske enkelt som jeg skrev om du ikke stoler på at jeg henter pakken så får det være så men, nå har jeg bestilt omtrent samme pakke til halv pris fra overthere men, lykke til videre med salget..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå