vetu03 Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Skrevet Mars 23, 2009 Hva ligger budet på armlene på da? Armlene ble solgt i går, Så var desverre litt sent ute.. Gikk for 1700,-
vetu03 Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Skrevet Mars 23, 2009 Pris på kasse? Har egentlig aldri tenkt på noen pris på den, ga 3500,- for den selv og har ikke brukt den.. Gått kun 130 000! Så kan du ikke komme med et bud under det da? Har ikke tenkt meg det jeg ga for den altså.. Tar bare opp plass så kan være greit å bli kvitt den. Som sagt, kom med et bud så skal jeg vurdere det.
vetu03 Skrevet April 19, 2009 Forfatter Skrevet April 19, 2009 Ingen som vil bygge om fra grått dashbord og til svart?
vetu03 Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Skrevet Mai 29, 2009 noen som trenger, girkasse, dashbord, hanskerom, midtkonsoll, dørsider, airbag. alle innteriør deler er svarte og strøkne.
vetu03 Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Skrevet Juli 6, 2009 Ingen som vil bygge om fra grått til svart dashbord altså? Trodde det var ganske populært:p
Rabies Skrevet Juli 6, 2009 Skrevet Juli 6, 2009 Folk får vel noia når de ser alle ledningene under der Vet at jeg fikk det i hvertfall, heldigvis MÅTTE jeg bytte siden dashen min var brent. Fant jo ut at det ikke var vanskelig i det hele tatt
vetu03 Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Skrevet Juli 6, 2009 Folk får vel noia når de ser alle ledningene under der Vet at jeg fikk det i hvertfall, heldigvis MÅTTE jeg bytte siden dashen min var brent. Fant jo ut at det ikke var vanskelig i det hele tatt Hehe, skal ikke se bort ifra det;) Når man ser bilder av biler uten dash og sånn så ser det ut som et enormt slit å bytte.. Men det er faktisk veldig enkelt, ble litt overrasket selv første gangen;) Men får bare vente, plutselig er det en som trenger vettu..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå