mehdios Skrevet Mars 11, 2009 Share Skrevet Mars 11, 2009 jeg har nå kjørt rundt med en cd-skifter som står i bagasjen som ikke har vært i bruk siden jeg byttet til cd-spiller framme. så om noen her er interessert så la meg vite;) bedre at noen får bruk for den enn at den står stille. kasettspiller følger med som en dyrbargave ved kjøp av cd-skifter =P (begge deler skal være i strøken stand om jeg husker rett) kan jo egentlig bare starte budrunden ved 100kr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidigal Skrevet Mars 11, 2009 Share Skrevet Mars 11, 2009 Begynner på 100 eg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsundby1 Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 200:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoachimBrun Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Hei Er den solgt ? Hva slags årsmodell hører den til ? Har en cd-shifter som navigatorMk3 ikke kan finne noen cd-'er i, så jeg lurte på om dette er en jeg kan erstatte med. joachim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mehdios Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2009 HeiEr den solgt ? Hva slags årsmodell hører den til ? Har en cd-shifter som navigatorMk3 ikke kan finne noen cd-'er i, så jeg lurte på om dette er en jeg kan erstatte med. joachim hei den er fra en 99 mod e46. og ikke er den solgt heller. har ett bud på 700 kr så langt:) det andre du lurer på vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoachimBrun Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 Har du noen fabrikat og typebetegnelse på den ? Har litt problemer med å få til å treffe deg før påske, så du får bare selge den hvis du er fornøyd med prisen, jeg har vel ikke lyst å gå særlig mye høyere joachim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mehdios Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2009 nei har ikke noe model nr på den. vet ikke mer enn at den er orginal. men kan se om jeg finner noe modelnr ellerno hvis noen er int? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 for og si det sånn, dere vil ikke høre prisen på en ny skifter fra bmw..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 Hvordan er det å sette inn dette? Må man gjøre masse tilpasninger eller kjøpe nytt deksel i bagasjerommet og trekke kabler osv frem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 du trenger ramma som m skifterern sitter festet i, så trenger du nytt "teppe" bak der fordi det er eget rom med luke til skifteren, så må du trekke kabel til spilleren. så er det også en forsterker soms itter bak der som muligens hører til noe annet som er kobla inn der også.. det var ganske mye jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rainerm3 Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 m fanger 5serie 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå