Jørgen Lie Skrevet Mars 11, 2009 Share Skrevet Mars 11, 2009 Ett lite spørsmål. hadde en diskusjon med en i omegn her ang 320 topp på 323 motor. Jeg mener det ikke står i forhold og ikke vil fungere helt bra, men han hadde montert 320 topp på en 323 motor. Bilen går ikke skikkelig, men den starter, men går ned å begynner å gå "ruskete" etter den får litt temp! tar jeg feil, å det er noe annet som er feil på motor, el fungerer rett å slett ikke 320 topp på 323?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mars 11, 2009 Share Skrevet Mars 11, 2009 Jeg har hatt b20 topp på b23 uten de problemene...så tror det må være noe annet... Bilen gikk greit og egentli,så tror ikke det kan være store effektapet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 11, 2009 Share Skrevet Mars 11, 2009 De toppene mener jeg skal være like. Sjekk delenr på gamle og den toppen som ble satt på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2009 Jeg har hatt b20 topp på b23 uten de problemene...så tror det må være noe annet... Bilen gikk greit og egentli,så tror ikke det kan være store effektapet... Ja, kan godt hende jeg tar feil. men mener å ha lest at det ikke har funket.. MEN, han påsto også at det var flere vakuum-slanger på b23, å at han ikke fant alle plassene å sette slangene på, så om han ikke har riktig vakuum/suger falskluft kan det jo være dette. han mener å ha prøvd med startspray for å finne evt der lekasjen er.. men hvis du sier det går bra, så må han jo begynne å feilsøke en annen plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mars 11, 2009 Share Skrevet Mars 11, 2009 Ja var ingen problemer her...Angående vacumslanger så går vel ikke de direkte på toppen men på innsuget? Og om de er feil så vil nok bilen gå ruskete ja,er ganske følsomt på slikt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2009 Ja var ingen problemer her...Angående vacumslanger så går vel ikke de direkte på toppen men på innsuget? Og om de er feil så vil nok bilen gå ruskete ja,er ganske følsomt på slikt... ja, han monterte vel komplett topp med innsug tror jeg, så var det han mente ja.. å så klart vil den være ruskete om den har falskluft/umonterte slanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Mars 11, 2009 Share Skrevet Mars 11, 2009 M20B20 og M20B23 har begge 731 toppen. M20B25 har 885 toppen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mars 11, 2009 Share Skrevet Mars 11, 2009 Ok,kanskje enklest å bytte tilbake til andre innsuget da,om d funket?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2009 skal si det til han.. vet ikke om han har prøvd det andre innsuget.. tviler på det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 Er vel kun slaglengda som er forskjellig på m20b20 og m20b23 etter hva jeg har forstått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 annen innmat i toppen og, hvertfall på de siste utgavene av b23, men det er ikke derfor bilen går dårlig. M20 toppene går om hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 Blokka er en cm høyere og mener jeg å huske,men er lenge siden jeg holdt på med den motoren så skal ikke påstå det 100 prosent.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 Stempler havner under deck på en M20 motor originalt, så man kan bruke hvilken M20 topp man vil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camaroen Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 Stempler havner under deck på en M20 motor originalt, så man kan bruke hvilken M20 topp man vil.. Har selv ein m20b25, og trenger ny topp, kan jeg montere på hvilken som helst m20-topp da? blir det mindre effekt med topp fra b20/b23? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 nå er det 3 gang noen sier at de går om hverandre. ja du vil få mindre effekt med en 731 topp f.eks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå