teitstol Skrevet Mars 11, 2009 Skrevet Mars 11, 2009 Noen som kan gi meg anslag i kor masse bilen min kan selges for? 91mod E36 325i sedan gått 260000km Karosseri - Profisjonelt lakkert hos lakkverksted 20/2-09 i Avus blue (M3 farge) - Alt av rust og bulker er fjernet - Tektylbehandla - Orginal M3 frontfanger, bakfanger og sideskjørt - Elektriske M3 speil - Hekklist Motor - Turbokitt - 3" eksos fra turbo - MLS 3mm toppakning - Megasquirt datasprut - Innovate lambdasonde (ikkje vaska..)
SIG Skrevet Mars 11, 2009 Skrevet Mars 11, 2009 Veldig vanskelig å sette riktig pris på noe sånt. Regner med at denne ikke er godkjent med turbo, og da er det få personer som tørr å kjøpe en slik bil. Dermed får du nok ikke så mye som du kanskje hadde tenkt deg. Jeg ville tatt utgangspunkt i en pen standard 91 325i med høy km og så lagt på det turbokittet er verd på bruktmarkedet hvis du hadde solgt det løst. Da får du en røff verdivurdering. Mitt tips : 45.000 + verdi av turbokittet.
Rayman Skrevet Mars 11, 2009 Skrevet Mars 11, 2009 45.000 my a.. sett prisene på disse bilene idet siste eller? 325i er noe av de mest populære bilene der ute og det er stor etterspørsel i tillegg er dette coupe og eit stort pluss synest jeg. Nylakkert og fri for rust er bra. Uten turbo ville jeg sagt 70k+ spørs litt på hvilket interiør det er og stand. Med turboen vil jeg si at dette faktisk er en mindre atraktiv bil og tror med andre ord at den blir vanskligere og få solgt. 80-90k vil jeg si..
JoeNasty Skrevet Mars 11, 2009 Skrevet Mars 11, 2009 Det er en sedan denne tråden handler om,det jeg skulle frem til
Rayman Skrevet Mars 11, 2009 Skrevet Mars 11, 2009 Det er en sedan denne tråden handler om,det jeg skulle frem til Hehe, var hvist litt rask der ja i tillegg litt trøtt
Ballder Skrevet Mars 11, 2009 Skrevet Mars 11, 2009 Hvor er den coupeen? Ble levert som 4 dørs coupe i et meget begrenset antall. Danner meg en mening utifra bilder om maks 40+- for denne.
Wendel Skrevet Mars 11, 2009 Skrevet Mars 11, 2009 Har du vært å mappet bilen? har du papirer på effekt etc? Funker bilen som den skal? Synes 40k for en turbo konvertert bil virker billig for å være ærlig, såsant det ikke bare er et halvferdig prosjekt.
Azeton Skrevet Mars 11, 2009 Skrevet Mars 11, 2009 Bilen er ikke mappet, så er ikke noe effektmåling på den heller da. Men 40k er litt i det minste laget.. 60-65 burde du kunne får for den ferdig..
teitstol Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Skrevet Mars 12, 2009 Er det skinninteriør i bilen? Nei, stoff..
teitstol Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Skrevet Mars 12, 2009 Har du vært å mappet bilen? har du papirer på effekt etc? Funker bilen som den skal? Synes 40k for en turbo konvertert bil virker billig for å være ærlig, såsant det ikke bare er et halvferdig prosjekt. nei, den er ikkje mappet. Er ikkje heilt ferdig med den ennå, legger den kansje til salg når eg er ferdig med den.. bare lakkeringa og karosseri arbeidet kom på 40k.. Karosseri og lakkmessig er bilen 100% strøken. Nye lister rundt heile bilen og ny frontrute. Så håper no at den er verdt "litt" meir en 40k..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå