Gå til innhold

powerflex vs andre stive foringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med andre "sportsforinger" en powerflex?

har sett litt rundt på forumet, men kommer ikke fram til noe.

Har tenkt å kjøpe nye foringer til e30

Skrevet

var fornøyd med mine powerflex fra schmiedmann på min E30... gode foringer, og ikke gale pris.

Skrevet

I bakkant av bærearmene forann kan du like godt kjøpe de som er orginalt til E30M3 ifra -88mod+. De er exentriske slik som Powerflex sine er og like hadre. Powerflex sine foringer der har hatt tilfeller der de har vridd seg, det gjør ikke de originale ifra BMW.

I bærearmene bak bør du ikke kjøpe powerflex, de er et HELVETE å montere.

Skrevet

I bærearmene bak bør du ikke kjøpe powerflex, de er et HELVETE å montere.

på min e30, der var dem indre bærearmsforingene 3delt, altså lett å montere ;)

noe køddent å få ut dem org, men det gikk..

Skrevet

var fornøyd med mine powerflex fra schmiedmann på min E30... gode foringer, og ikke gale pris.

på min e30, der var dem indre bærearmsforingene 3delt, altså lett å montere ;)

noe køddent å få ut dem org, men det gikk..

:roll::roll:

les litt her da Bimmerlars.

Skrevet

drit i om det er vanskeligt å montere da blir jo verdt resultatet.MYE annet som sikkert er verre å montere en foringer.Jeg har kjøpt powerflex skal montere det på min e30 i helga sammen understell.Kan jo si fra om det var stress eller ikke på mandag.

Skrevet

klart det er litt stress om du har en jekk å fire bukker og må stresse me å gå under å løse noen skruer som sitter som faen..har du utstyr er det 0problem,resultatet er verdt litt stress og :)

GiljeN

Skrevet
Så det, men du skriver ikke om du har powerflex, selv om det er mest sannsynlig. Rart han synes det var et helvete. Derfor jeg spurte han hva problemet var

:roll:;-)

Skrevet

Noen som vet om det er noe stor forskjell på f.eks powerflex eller foringer fra f,eks millway eller ireland engenering?

Har også mulig vurdert alu i diff og travers bak, åssen hadde det blitt? Også powerflex resten? Er det noe minus med alu i di 2tinga der? Di får jo endel røsk så kan vel være kjekt? Noe minus/pluss?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...