pål Skrevet Mars 11, 2009 Skrevet Mars 11, 2009 Noen som har erfaring med andre "sportsforinger" en powerflex? har sett litt rundt på forumet, men kommer ikke fram til noe. Har tenkt å kjøpe nye foringer til e30
D.Toft Skrevet Mars 11, 2009 Skrevet Mars 11, 2009 var fornøyd med mine powerflex fra schmiedmann på min E30... gode foringer, og ikke gale pris.
Bimmerlars Skrevet Mars 11, 2009 Skrevet Mars 11, 2009 Millway motorsport har delrin. Stein harde. Får også kjøpt aluminiumsforinger
Farrukh M Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 Åssen er alu foringer? blir ikke det som å sveise!(ingen demping) og finnes det for e34. har du link?
|Ole| Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 Sorry OT men nokken som veit om alternativer til hardy kobling på E30?
Øyvind L. Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 I bakkant av bærearmene forann kan du like godt kjøpe de som er orginalt til E30M3 ifra -88mod+. De er exentriske slik som Powerflex sine er og like hadre. Powerflex sine foringer der har hatt tilfeller der de har vridd seg, det gjør ikke de originale ifra BMW. I bærearmene bak bør du ikke kjøpe powerflex, de er et HELVETE å montere.
D.Toft Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 I bærearmene bak bør du ikke kjøpe powerflex, de er et HELVETE å montere. på min e30, der var dem indre bærearmsforingene 3delt, altså lett å montere noe køddent å få ut dem org, men det gikk..
Bimmerlars Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 Hvorfor er de vanskelige å montere? Er de ikke tre delt? Mine delrin fra millway var tre delt. Hvordan er powerflex sine laget?
D.Toft Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 var fornøyd med mine powerflex fra schmiedmann på min E30... gode foringer, og ikke gale pris. på min e30, der var dem indre bærearmsforingene 3delt, altså lett å montere noe køddent å få ut dem org, men det gikk.. les litt her da Bimmerlars.
Bimmerlars Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 Så det, men du skriver ikke om du har powerflex, selv om det er mest sannsynlig. Rart han synes det var et helvete. Derfor jeg spurte han hva problemet var
Mr E30 Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 drit i om det er vanskeligt å montere da blir jo verdt resultatet.MYE annet som sikkert er verre å montere en foringer.Jeg har kjøpt powerflex skal montere det på min e30 i helga sammen understell.Kan jo si fra om det var stress eller ikke på mandag.
GiljeN Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 klart det er litt stress om du har en jekk å fire bukker og må stresse me å gå under å løse noen skruer som sitter som faen..har du utstyr er det 0problem,resultatet er verdt litt stress og GiljeN
Mr E30 Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 jeg har 2 søyler å plenty med verktøy så det skal vel gå greit:)
///Mysild Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 Så det, men du skriver ikke om du har powerflex, selv om det er mest sannsynlig. Rart han synes det var et helvete. Derfor jeg spurte han hva problemet var var fornøyd med mine powerflex fra schmiedmann på min E30... gode foringer, og ikke gale pris.
BmwKlovn Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 Noen som vet om det er noe stor forskjell på f.eks powerflex eller foringer fra f,eks millway eller ireland engenering? Har også mulig vurdert alu i diff og travers bak, åssen hadde det blitt? Også powerflex resten? Er det noe minus med alu i di 2tinga der? Di får jo endel røsk så kan vel være kjekt? Noe minus/pluss?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå