bimmer 3 Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 elu foringer er rått, men da er det lurt å forsterke opphenge til bakstillinga. har powerflex jeg å er fornøyd med det altså
D.Toft Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 Så det, men du skriver ikke om du har powerflex, selv om det er mest sannsynlig. Rart han synes det var et helvete. Derfor jeg spurte han hva problemet var jeg kjøpte og monterte powerflex ja.
Øyvind L. Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 I bærearmene bak bør du ikke kjøpe powerflex, de er et HELVETE å montere. på min e30, der var dem indre bærearmsforingene 3delt, altså lett å montere noe køddent å få ut dem org, men det gikk.. Ok, da ar de forbedret de.. Da jeg satte i mine Powerflex foringer bak s å var de bare to delte.. Når jeg prøvte å presse de inn så ville de ikke helt sammen, men bare tøyt ut sideveis..
D.Toft Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 det jeg mener med 3delte, er at du har 2 gummi deler, og 1 rør bitte... smæremiddel er tingen for å få dem ordentlig sammen. zalo..
Bimmerlars Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 Så det, men du skriver ikke om du har powerflex, selv om det er mest sannsynlig. Rart han synes det var et helvete. Derfor jeg spurte han hva problemet var var fornøyd med mine powerflex fra schmiedmann på min E30... gode foringer, og ikke gale pris. Haha Var nok ikke helt i hundre i går kveld
pål Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Skrevet Mars 13, 2009 Her ble det liv, så flott da. Takker for svar. Tenkte å gå for eksentriske m3 foringer på bærearmen forran. Men er usikker på hva slags type foringer jeg skal bruke ellers, ganske sikker på at det ikke blir alu. Men har tenkt litt på delrin, men vet ikke hvordan dette er kontra powerflex eller de andre type foringer du får kjøpt f eks på koed, de gruppe N foringene. Da håper jeg det blir like mye liv her etter dette
Øyvind L. Skrevet Mars 14, 2009 Skrevet Mars 14, 2009 Her er bildet til en som hadde powerfelx forann på sin E36. Det er samme bærearm og foring på E36 og E30. Her er et litt dårlig bilde av problemet med montering av Powerflex bak.. Du ser tydelig at de ikke vil helt inn. Stresset ganske mye med min og endte med at jeg presset armen på plass på bilen og skrudde fast.. Da gled de på plass etter vært.
Fliid Skrevet Mars 14, 2009 Skrevet Mars 14, 2009 Her er bildet til en som hadde powerfelx forann på sin E36. Det er samme bærearm og foring på E36 og E30. Mest interissert i og vite hva slags impress / dekkdimensjon vedkommende som eier bilen har jeg : ) hehe (skraper tectyl)
korny Skrevet Mars 14, 2009 Skrevet Mars 14, 2009 varm med propan og dytt de ut med en fing. enkelt. men powerflex funker som faen. ikke kjøp alu foriner da disse lager en sinnsyk "ødlagtjulagerlyd" under kjøring... prøv face motorsport. de er billigst. fikk 20% ved og spørre.....
Øyvind L. Skrevet Mars 15, 2009 Skrevet Mars 15, 2009 Her er bildet til en som hadde powerfelx forann på sin E36. Det er samme bærearm og foring på E36 og E30. Mest interissert i og vite hva slags impress / dekkdimensjon vedkommende som eier bilen har jeg : ) hehe (skraper tectyl) At dekkene skraper der på E36 er ikke veldig unormalt.. Når jeg hadde E36 325iCoupe med orginale M3 felger og 225 dekk forann skrapte de også når jeg tok full sving..
///Mysild Skrevet Mars 15, 2009 Skrevet Mars 15, 2009 Her er bildet til en som hadde powerfelx forann på sin E36. Det er samme bærearm og foring på E36 og E30. Mest interissert i og vite hva slags impress / dekkdimensjon vedkommende som eier bilen har jeg : ) hehe (skraper tectyl) At dekkene skraper der på E36 er ikke veldig unormalt.. Når jeg hadde E36 325iCoupe med orginale M3 felger og 225 dekk forann skrapte de også når jeg tok full sving.. har vel ikke sett en e36 uten de der skapene enda
pål Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Skrevet Mars 22, 2009 Men har tenkt litt på delrin, men vet ikke hvordan dette er kontra powerflex eller de andre type foringer du får kjøpt f eks på koed, de gruppe N foringene. Noen som har er noe erfaring med dette? hvor får en tak i powerflex billigst ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå