R Andersen Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Det er ikke magnesiumfelger. De er laget av aluminium, men er veldig lette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 Har bare lest et par steder at det er magnesium-felger, men antar du har mer peil enn meg på dette område. Forandrer teksten i annonsen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 28, 2009 Forfatter Share Skrevet April 28, 2009 Har fått bud på 8.000kr på dem nå, men han kan ikke hente før i Juni... Felgene veier forresten 8,5kg pr stk. Orginale smidde M3-felger i 17x7,5" til E36 veier til sammenligning 9,1kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mingern Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 Bytte med min? disse er 18" breyton flame med dekk dekk og felg er som nye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 Hvilken stand er dekkene i? Har du fått bekreftet om alle felgene ikke har skjevhet i seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetta Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 Hvordan ser orginale motorsport felger ut ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 29, 2009 Forfatter Share Skrevet April 29, 2009 Bytte med min?disse er 18" breyton flame med dekk dekk og felg er som nye. Ikke helt min smak, så står nok over den... Hvilken stand er dekkene i? Har du fått bekreftet om alle felgene ikke har skjevhet i seg? De blir stadig mer slitt Er typisk BMW-slitasje på dem med slitt innerbane. Har ikke fått bekreftet noen skjevhet, men har kjørt rundt med felgene en stund nå, og det er ikke noen risting i rattet hvertfall... Tror ikke de er skjeve Hvordan ser orginale motorsport felger ut ? Ønsker denne typen, men med Motorsport-inskripsjon og den smidde utgaven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ray. Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 Hei! Spennende felger...har kikket en stund og det er utrolig mye rart. Hvor mange millimeter er det igjen på dekkene på det mest slitte stedet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 29, 2009 Forfatter Share Skrevet April 29, 2009 Kan prøve å ta bilde av dekkbanen på de ulike dekkene i morgen så det er mulig å se hvor mye mønster som er igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ray. Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 Kuult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå