anders87 Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 Jau, den skal lakkeres, men blir en liten detalj sånn at du ser den er av karbon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 *puh* Enda godt.. trodde det hadde blitt alt for mye brennevin på hjernecellene dine nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 Hehehehehehe Hadde bare sett tragisk ut med karbonluke luke ja, hadde ikke passa inn i det hele tatt.. Neida, alkoholen holder hjernecellene mine i sjakk den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 Hehehehehehe Hadde bare sett tragisk ut med karbonluke luke ja, hadde ikke passa inn i det hele tatt.. Faen meg bra du skjønner det selv.. Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2009 Heheh:) Vi får vente i spenning og se hva vi syntes i forhold til vinga.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 Fett panser da...men fytte grisen for noen speil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2009 Hehe, bra han har byttet;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 Faen meg bra du skjønner det selv.. Hehe.. Heheh:) Vi får vente i spenning og se hva vi syntes i forhold til vinga.. Har trua jeg hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2009 Hehe, det er bra;) Klarer ikke helt å se det for meg enda, men tror det kan bli bra altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 Får vel se det innen slutten av måneden her, begynnelsen av April.. Kan hende jeg går på en smell og, men det finner jeg jo ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2009 Neida, blir nok bra;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stegan Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 gå for panseret. konge kombinasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå