thagen2 Skrevet April 29, 2009 Forfatter Skrevet April 29, 2009 fikk beskjed om at de nye sommerdekka mine kommer i morra. blir bra å få på sommerhjul endelig så da blir det polering og så skal jeg få tatt noen skikkelige bilder.
thagen2 Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Skrevet Mai 2, 2009 da har jeg fått på sommerdekka blei fornøyd med resultatet. har ikke fått tatt vårshinen ennå, men legger ut et par bilder for det. leverte m3 fangeren til lakk i dag. så da får jeg den ferdig til uka.
thagen2 Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Skrevet Mai 4, 2009 driver å vurderer å kjøpe bakrutesenker om dagen. men er usikker på om det blir litt harry. hva mener folket på forumet?
Tommygun87 Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 er vel ikke akkurat harry! ser jo mye bedre ut med det syns jeg. så jeg skal gå til innkjøp av det ettervært, men ta en titt på E36 som har det og se hva du syns.
thagen2 Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Skrevet Mai 5, 2009 ja blir vel en bakrutesenker etterhvert. kommer div stæsj når skatte penga kommer
thagen2 Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Skrevet Mai 12, 2009 hmm lite respons her stort sett bare jeg som skriver. men uansett har fått montert nylakkert grillamme og m3 fanger. ser jo så utrolig mye bedre ut når fangeren fikk litt lakk på seg har også handla inn komplette nye bærearmer foran og kyllingbein. så dette blir montert sammen med nye fjærbeins lager til helga. da kommer også noen nye bilder.
thagen2 Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Skrevet Mai 14, 2009 da har jeg begynt og lydisolere dørene med dynamat extreme. da får jeg litt mindre støy inv i bilen. skal ta taket og gulvet også. men det tar jeg til vinteren siden den ikke skal brukes da. må jo demontere hele interiøret når dette skal gjøres. i morra kommer nye bilder. tar gjerne imot ris og ros her
Endresaa Skrevet Mai 15, 2009 Skrevet Mai 15, 2009 Fin bil, men lengter etter bilder som blir tatt underveis
thagen2 Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Skrevet Mai 15, 2009 Fin bil, men lengter etter bilder som blir tatt underveis jeg er nok litt dårlig til å ta bilder underveis ja. skal prøve å få tatt litt oftere
thagen2 Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Skrevet Mai 21, 2009 tok noen nye bilder av bilen i dag. desverre bare med mobil. fant ikke digitalkamera sånn ser det ut inni dørene nå. utrolig stor forskjell på støynivået. verdt pengene uten tvil. alltid hyggelig med tilbakemeldiger
Mexos Skrevet Mai 21, 2009 Skrevet Mai 21, 2009 Fin sedan Savner min egen når jeg ser slike bilder. Sto i garasjen senest i dag og bet meg i leppa over at min snart skal klemmes
thagen2 Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Skrevet Mai 21, 2009 Fin sedan Savner min egen når jeg ser slike bilder. Sto i garasjen senest i dag og bet meg i leppa over at min snart skal klemmes ja var synd din blei kondemnert men du har jo fått deg en utrolig strøken bil nå. hadde lett valgt din framfor e36
thagen2 Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Skrevet Mai 23, 2009 legger ut et par dårlige bilder til. må få tatt noen bra bilder med skikkelig kamera snart. det neste som skal handles inn til bilen er: - bakrutesenker - e46 m3 leppe til koffert - emblemer i karbon - luftekanaler til bremsene og få rota meg til å montere tona ruter. ting tar TID her i gården desverre.
RaInMaN Skrevet Juni 5, 2009 Skrevet Juni 5, 2009 Fet bil, kunne du lagt ut bilder innvendig så vi kan se hva du har gjor der? og hvilken bakrutesenker har du tenkte deg? Tenker å sette en på min å, bilen blir jo mye fetere men en:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå