BMW318TDS96 Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 Kjenner når jeg skal bremse nå at det bobler masse i abs bremsene,bremser dårlig som og kjøre piggfritt på glattisen. Noen som har vært borti samme eller vet hva det kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW318TDS96 Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2009 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 Kjenner når jeg skal bremse nå at det bobler masse i abs bremsene,bremser dårlig som og kjøre piggfritt på glattisen.Noen som har vært borti samme eller vet hva det kan være? Eneste jeg kan komme på i farta er om du har sjekket bremsevæskenivå? Lyser ABS-lampa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW318TDS96 Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2009 Abs lampa lyser ja men den begynte her om dagen bremseveske nivået er bra men det har vært dårlige bremser hele tiden på glatta har skiftet skiver og klosser framme uten at det hjalp noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 Høres ut som ABS-føler/hjerne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW318TDS96 Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 Det er nok ikke abs følerne som er ødelagte, skulle skru av en i går men selfølgelig røyk skruen,hvordan er det og borre ut denne? Kjenner nå at det ikke er noe abs der bare vanlige bremser,det begynte og lyae i abs når jeg begynte og skru på de det var slitte klosser bak som lyste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå