BjørnE46 Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 Sommaren nærma seg no, og har sett meg ut noken felgar eg kunne tenkt meg, nemleg 18" M5 (typ.2) ELLER 18" M6 felger Har ein BMW e46 2000'mod -Sedan Skulle gjerne likt å visst om noken her inne på forumet har tilsvarande felger/ bilder av felger på E46, for lurer litt på om å gå for 18" eller 19", kva blir mest rett på bilen liksom? Og hvliken type vert finast på ein e46, m5 eller m6? Mvh Bjørn Marius Øyehaug Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 Ingen av de felgene er typisk 3-serie. Så hadde det vært opp til meg hadde jeg droppet dem, men for å få sett på sånne felger er det jo bare å søke på google.com veldig lett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Bjørkås Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 personlig så liker jeg de øverste veldig godt. hva må du gi for de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 Er forskjellige replikaer overalt til forskjellige priser da. Er ikek allverdens, men regner med at helt nytt med dekk kommer på under 10 000kr uansett. Dette er da bare grovt tatt med heftig mye overslag. Får jo kjøpt sånne til 5-6lapper, men nå husker jeg jo ikke hvor. Søk litt på gulesider etter BMW felger Så sjekker du nettsidene til de som selger. Er jo alltid noen som har noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 Kjøp heller andre felger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjørnE46 Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2009 Har prøvt å google, men vanskeli å finne bilder med e46, spessielt bilder som pressiserer om det er 18 eller 19" som står på (kan vere det er berre meg som er elendi å søke også for alt eg veit) Men for å vinkle hele spørsmålet litt annleis, hvor store felger går på e46 med 50/40 senk uten at det subber? og da vil eg helst unngå valsing... Finst sikkert mange felger der ute som er både finere og i det heile tatt, men personeleg liker eg veldig godt dissa felgane, men kom gjerne med tips om dere har noken dokke heller ville gått for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 Du kan jo gå inn her å velge E46, så 18" eller 19", noen forskjellige å se på der http://martins.no/felger/felg-på-bil/felg-på-bil.aspx Mye har du tenkt deg for de "gamle" 17" dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjørnE46 Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2009 Sjå der ja, der va mykje fint der, ser isofall hvordan dei ulike str. tek seg ut på bilen.. Takk! Har ikkje sett meg ut noken pris egentli.. Kom med bud du så skal eg vurdere, muligheite for å fikse billig frakt (isofall sørover) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjørnE46 Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2009 Eiker motorshop hadde billige M5 look felger, vil desse passe min bil? Tenker da på den nederste str, 8,5x18 5-120 et35 http://www.eiker.no/Default.asp?ItemID=1478 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 Ja de vil passe, men hvorfor ikke noe mer spennende? GS bildeler har fått inn mye fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå