Gå til innhold

Nye felger...

BjørnE46
 Share

Anbefalte innlegg

Sommaren nærma seg no, og har sett meg ut noken felgar eg kunne tenkt meg, nemleg 18" M5 (typ.2) ELLER 18" M6 felger

Har ein BMW e46 2000'mod -Sedan

Skulle gjerne likt å visst om noken her inne på forumet har tilsvarande felger/ bilder av felger på E46, for lurer litt på om å gå for 18" eller 19", kva blir mest rett på bilen liksom? Og hvliken type vert finast på ein e46, m5 eller m6?

Mvh

Bjørn Marius Øyehaug

zkt92p7xig8p5qonpemb.jpg

ch8bv1d3rrqkob6me50j.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er forskjellige replikaer overalt til forskjellige priser da.

Er ikek allverdens, men regner med at helt nytt med dekk kommer på under 10 000kr uansett. Dette er da bare grovt tatt med heftig mye overslag.

Får jo kjøpt sånne til 5-6lapper, men nå husker jeg jo ikke hvor.

Søk litt på gulesider etter BMW felger ;) Så sjekker du nettsidene til de som selger. Er jo alltid noen som har noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvt å google, men vanskeli å finne bilder med e46, spessielt bilder som pressiserer om det er 18 eller 19" som står på :lol:

(kan vere det er berre meg som er elendi å søke også for alt eg veit)

Men for å vinkle hele spørsmålet litt annleis, hvor store felger går på e46 med 50/40 senk uten at det subber? og da vil eg helst unngå valsing...

Finst sikkert mange felger der ute som er både finere og i det heile tatt, men personeleg liker eg veldig godt dissa felgane, men kom gjerne med tips om dere har noken dokke heller ville gått for :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjå der ja, der va mykje fint der, ser isofall hvordan dei ulike str. tek seg ut på bilen.. Takk!

Har ikkje sett meg ut noken pris egentli.. Kom med bud du så skal eg vurdere, muligheite for å fikse billig frakt (isofall sørover) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...