Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Vet hvor mye som må gjøres viss bilen orginalt har klokke, istede for turteller?

jeg bytta ut klokka med turteller og da funka det med en gang :)

Skrevet
Vet hvor mye som må gjøres viss bilen orginalt har klokke, istede for turteller?

Det eneste du må gjøre, er å bytte ut klokka med en turteller som er beregna på 4 sylindra motor. det er plug and play. kontaktene er like på klokka og turtelleren. :)

Skrevet
Pris på turtelleren? Eller er den solgt? Noe jeg trenger hvis jeg har klokke der istede for turteller? Eller er det den hvite boksen som fikser det?

du trenger ingenting. du skrur opp instrumenthuset, og skrur løs klokka som står i. Så napper du ut denne, og setter i turtelleren. gjort det selv, og det eneste man skal være litt forsiktig med, er å ikke være hardhendt. skjøre greier. men det er lett. typ 1 på en skala fra 1-10, der 1 er lettest:P

det er verdt det, den klokka er bare stygg=D

Skrevet
Pris på turtelleren? Eller er den solgt? Noe jeg trenger hvis jeg har klokke der istede for turteller? Eller er det den hvite boksen som fikser det?

Du har PM.

• 3 weeks later...
Skrevet

Har alt utenom kodestikk og tempmåler enda. Bare å komme med bud hvis det er noe du trenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...