EirikL Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 Speedometer og 55 l tankmåler til E30 sekser selges til bud.
kent879 Skrevet Mars 15, 2009 Skrevet Mars 15, 2009 Vet hvor mye som må gjøres viss bilen orginalt har klokke, istede for turteller?
Zeeks_Racing Skrevet Mars 15, 2009 Skrevet Mars 15, 2009 Hva er dette fra? Interisert io kodestikk hvis det er til Sekser? PM me!
Ajern Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 Vet hvor mye som må gjøres viss bilen orginalt har klokke, istede for turteller? jeg bytta ut klokka med turteller og da funka det med en gang
Hauso Skrevet Mars 17, 2009 Skrevet Mars 17, 2009 Vet hvor mye som må gjøres viss bilen orginalt har klokke, istede for turteller? Det eneste du må gjøre, er å bytte ut klokka med en turteller som er beregna på 4 sylindra motor. det er plug and play. kontaktene er like på klokka og turtelleren.
Muztang289 Skrevet Mars 31, 2009 Skrevet Mars 31, 2009 Pris på turtelleren? Eller er den solgt? Noe jeg trenger hvis jeg har klokke der istede for turteller? Eller er det den hvite boksen som fikser det?
Hauso Skrevet Mars 31, 2009 Skrevet Mars 31, 2009 Pris på turtelleren? Eller er den solgt? Noe jeg trenger hvis jeg har klokke der istede for turteller? Eller er det den hvite boksen som fikser det? du trenger ingenting. du skrur opp instrumenthuset, og skrur løs klokka som står i. Så napper du ut denne, og setter i turtelleren. gjort det selv, og det eneste man skal være litt forsiktig med, er å ikke være hardhendt. skjøre greier. men det er lett. typ 1 på en skala fra 1-10, der 1 er lettest:P det er verdt det, den klokka er bare stygg=D
EirikL Skrevet April 1, 2009 Forfatter Skrevet April 1, 2009 Pris på turtelleren? Eller er den solgt? Noe jeg trenger hvis jeg har klokke der istede for turteller? Eller er det den hvite boksen som fikser det? Du har PM.
EirikL Skrevet April 22, 2009 Forfatter Skrevet April 22, 2009 Har alt utenom kodestikk og tempmåler enda. Bare å komme med bud hvis det er noe du trenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå