MariusW Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 Hei! Jeg har en såpass gammel E46 at jeg ikke er utstyrt med touchscreen og navi. Men jeg har gjerne lyst å putte Pioneer sin nyeste spiller med touchscreen og greier. Men denne er selvfølgelig 2-din og det har ikke jeg plass til! Jeg tenker at hvis jeg får flyttet klimaanlegget så får jeg plass oppe. Min midtkonsoll ser sånn her ut: Er det noen måte for meg å få inn en 2-din spiller? Jeg vil helst unngå flipscreen forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mehdios Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 jepp fler som har gjort dette;) holder på litt selv fortiden.. søk litt på forumet og google så finner du masse;) veldig enkelt forklart så trenger du: 1. flytte klima ned(trenger ny nedre ramme) 2. modifisere benvarmen bak spilleren( er veldig trangt der ellers) 3 sette inn /lage en tilpassende ramme som spilleren skal settes i. 4. sette inn spiller og ytre ramme rundt spilleren som også må kjøpes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2009 Takk for svar Følger du en DIY når du gjør dette? Evt link? Og har du link til noen andre topics her på forumet? Og hvor kjøpte du ny ramme til klimaanlegget? og ny ramme til der 2-dinn spilleren skal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå