vegard89 Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 Bilen har begynt å fuske i det den blir varm. Men når jeg kald starter den så fusker den ikke, når den fusker er den nedi 500 omr/ og andre ganger går den litt over 1000 omr/ noen som kanskje har noe tips til hva det kan være? Dette skjer når den står på tomgang. merker at den går litt dårligere enn den gjorde . Begynner å bli lei nå vurderer å kjøpe meg noe annet snart. Takker for all svar
Glennski Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 Behold E36'n og kjøp deg heller en ny tomgangsregulator, evt. feilsøk på den gamle
Breitling Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 Mest sannsynlig Lambda (02-sensor). Den fungerer ikke før motor har fått en viss temperatur, og hvis den bilen fusker kun når motor er varm, så er denne det første jeg tenker på. Kan forsåvidt være LMM også, er forskjellige symptomer fra bil til bil hvis denne er defekt.
vegard89 Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Skrevet Mars 16, 2009 Behold E36'n og kjøp deg heller en ny tomgangsregulator, evt. feilsøk på den gamle okei noen som vet eventuelt hvor tomgangsregulatoren ser ut? og hvor den sitter? Takker for svart:D
vegard89 Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Skrevet Mars 16, 2009 Mest sannsynlig Lambda (02-sensor). Den fungerer ikke før motor har fått en viss temperatur, og hvis den bilen fusker kun når motor er varm, så er denne det første jeg tenker på. Kan forsåvidt være LMM også, er forskjellige symptomer fra bil til bil hvis denne er defekt. ok takk for svar:) men beste er vel kanskje å stikke innom et verksted der di kan ta diagnose på bilen om det kan komme opp noe feil på lambda, lmm eller lignende? Takker for svar:)
Glennski Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 Mest sannsynlig Lambda (02-sensor). Den fungerer ikke før motor har fått en viss temperatur, og hvis den bilen fusker kun når motor er varm, så er denne det første jeg tenker på. Kan forsåvidt være LMM også, er forskjellige symptomer fra bil til bil hvis denne er defekt. ok takk for svar:) men beste er vel kanskje å stikke innom et verksted der di kan ta diagnose på bilen om det kan komme opp noe feil på lambda, lmm eller lignende? Takker for svar:) Ta en diagnose du
LodeRunner Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 tipper også på lambda siden det kun skjer når motoren er varm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå