Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den tåler knapt 0,3 bar uten å endre tenningskurve og mer bensintilførsel.

Finnes ikke turbokit til M40 motoren, så en eksosmanifold må du modde selv. Alt annet du trenger får du billig på ebay.

Skrevet

Som alltid i slike tilfeller med liten motor, hvorfor ikke heller investere i litt større motor i stedetfor? Bruk 10-15tusen å få en 328-motor i stedet for å bruke pengene på turbo som vil være mindre holdbart...?

Skrevet
Som alltid i slike tilfeller med liten motor, hvorfor ikke heller investere i litt større motor i stedetfor? Bruk 10-15tusen å få en 328-motor i stedet for å bruke pengene på turbo som vil være mindre holdbart...?

snakk om å bruke penger på 328, hva skjer med din?

Skrevet

318i med turbo tror jeg ikke engang du greier å bikke noe særlig over 170 hester med om du skal være på den sikre siden med original innmat..

Om du først skal begynne å bytte innmat og slik er det bedre å legge pengene i en annen bil..

Nå får man jo desverre ikke godkjent motorombygninger fra 4-6 sylindre lenger så så ombygg til større motor en IS er desverre umulig..

Skrevet

Det du framförallt kommer att behöva göra är att backa tändningen så motorn tål överladdning.

Jag håller på med turbochip i sverige och har gjort ett till en 316i som ägaren laddar närmare 1 bar på. 375cc spridare. Fungerar klockrent och motorn är orörd innuti.

Går bra att skicka mig PM med frågor om turbochip, kan ordna bra priser på det.

Mvh

A

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...