Glenno Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 Måtte bare dra på smile båndet jeg for min del og spesielt etter lest noen av komentarene til forrige stuntet det er linket til i artikklen der . http://dt.no/article/20090312/NYHET/512 ... 1063/NYHET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbmw Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbmw Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 Fint noen orker å lage litt brydderi for Staten, når det er for en god sak. Ganske moro å lese kommentarene om det elgskiltet, og at det setter liv i fare, nesten som å høre "Trygg Trafikk"-folka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 Har aldri fått bot pga fotobox,men har gjort mye tul med de i min ungdoms periode eks kjøre fort forby uten skilt . Får lyst til å bombe de alle dritte boks.. jeg respekterer fartsgrenser(ikke akkurat her hjemme da,maur vinner over meg jo) men det er så unødvendig dyre bøter, og mest morsomt er nor jeg leser i aviser orde RÅKJØRING.... bla bla bla RÅKJØRTE på 85/90 i 80sone WOW Jeg er imot idiot kjøring, men av og til blir det for mye med kontrol...kontroler men vør litt snill da Foresten jeg er på vei til å bli kjørekole LÆRER..hehehe på tid å legge seg Natta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2009 Fint noen orker å lage litt brydderi for Staten, når det er for en god sak.Ganske moro å lese kommentarene om det elgskiltet, og at det setter liv i fare, nesten som å høre "Trygg Trafikk"-folka Jeg sjønner at skilt er kan være farlig fjerne elg skilt men som en person sier i en av komentarene bør enn vel alltid ha øyene oppe når enn kjører bil. Enkelte blåser opp saken så de skulle tro det var begått folkemord. Som sagt morsomt tiltak og underholdene komentarer . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 BRA jobba Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 Angående fjerning av skilt med Elg-fare: Hvem her inne setter ned farten når de ser et slik skilt? Regner ikke med det er mange. Ja, man kan si man ser litt ekstra etter, men bør man ikke være skjerpet hele tiden?! Uansett, bra noen setter fotobokser midlertidig ut av spill... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 viker jo aldri alikevell:) prøvde ut ca 5 bokser i stavanger omeng,kun den ene mot ålgård som ville hilse:S GiljeN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 :whoa: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr E30 Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 hadde ikke gjort meg noe hvis det hang en hatt/skilt forann en fotoboks hvis jeg kom 10-20kmt over fartsgrensa..keep up the good work! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 Hmm, en bil uten skilt, felleskjøpdress, hockeymaske og en sau i passasjersetet. Da hadde de fått noe å lure på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 haha tar så forbanna lang tid før de kontakter alikevell en kamerat ble tatt i 150 i 70 sonen i fjor sommer er vell 1mnd siden han ble kaldt inn til avhør..og lite dem kan gjøre.da de ikke kan forvente at han skal huske om han satt i bilen i heletatt 1 år etter på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 Hadde i grunn vært litt artig å sett bildene de får inn på sentralen i fræna, sikkert mye rart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr E30 Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 Veit om en som har en fotoboks liggene hjemme bak garasjen.(Oj det blinka hmm? Ja!Jeg drar hjem å henter en pick up å skjærebrenner tar med meg den hjem)Har vel ligget bak garasjen noen år nå hahahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå