Henriksrud Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 Hei, lurer på dette=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
korny Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 tror men 90 prosent sikkerhet at dette er det samme hvilken du bruker. servo eller ikke. men du må bruke de ytterste styrestaka fra e30 stangen. om ikke blir den for brei, og simse opp i treversen. gjorde dette en gang for 8 år siden og funket greit, blir litt "kort styring" for og si det slikt. ca 1,5 turn mindre fra høyre til venstre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 Trengte ikke å bytte noe styrestag jeg. Satt på hele tannstanga med ledd og kuler fra e36, den ble ikke for bred. For å på tannsatnga trenger du leddet mellom rattaksle og tannstang fra en E30 med servo. Er ikke noe hokuspokus denne jobben. Gjør som mr korny sier å shims den opp mot bunnpanna, men pass på å ha litt klaring oppover da. Hilsen Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan327t Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 jaja, har satt i tannstanga å alt sånt. men er utvending gjenger på e30 staga mens det ser ut som om e36 styrestag har innvenndig. eller stemmer ikke dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan327t Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 jeg fikk ikke med stag fra e36. bare tannstanga. jeg har shimset nedover. har dette mye å si? jeg trenger litt plass under der=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
korny Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 ikke noe og si om du shimser opp eller ned så lenge du tar spissing og krysset har nok tak. er nok litt forskjellige tannstenger ute og går her, men eg fikk en god cm for brei når eg ikke satte over e30 staga. men du snakker om invend.utvend gjenger her. dette var ikke noe pes på den eg holdt på med. det var bolt on. servo da vel og merke.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 Dan327t: Om du skal senke er det en fordel å shimse den oppover. Jeg satt min nederst til å begynne med, men det stikker da lengre ned enn bunnpanna og har lett for å slå nedi. korny: Mulig det er forskjeller på tennstengene ja. Min passa rett på(fra 91 modell), men en kammerat sin ble for bred. Vi trodde det kom av at han bruke e36 3,2 bærearmer og eksentriske foringer, men kanskje det er forskjeller på årgangene har skylda? Hilsen Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan327t Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 hmm ok. det blir hjemmelagde motorfester i min for å få plass til turbo og sånt. men får se, finner jo alltids på noe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå