Rogeren Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 Med det meste. Uten AC-kompressor, uten styreenheter. Motorstyreenhet er der, men ikke startsperre styreenhet og nøkler osv osv... Ledningsnett ikke helt, men kan repareres. Kommer fra kondemnert bil med LAV km-stand. Ingen skader på motor eller tilbehør. Gi bud. Kan begynne på bud over 4 lapper? tlf 97545196. Ikke min motor, men en kompis sin. PM'er til meg blir videresendt til mailen hans, så helst ring han.....
Rogeren Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Skrevet Mars 13, 2009 notert... ser du har s50 svinghjul på m50? de passer om en annen? euro s50 og m50?
Rogeren Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Skrevet Mars 16, 2009 bump... ingen over? Hvis ikke går den for 4 lapper!
Rogeren Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Skrevet Mars 17, 2009 Bare ring nr i annonsen, han selger den for det da det ikke er høyere bud... Men må legge til at det KAN ha kommet høyere bud pr tlf som jeg ikke har fått beskjed om... Men snakket med han, og han kunne leve med 4 lapper
Eirik Viste Skrevet Mars 17, 2009 Skrevet Mars 17, 2009 Dette er vanvittig billig for en slik motor. Har du en 320/520 dobbelvanos kan en ganske enkelt sette over delene som mangler til denne motoren, og levere hjernen til omprogrammering etterpå. Kjempekjøp! Eirik.
Appelgren Skrevet Februar 17, 2011 Skrevet Februar 17, 2011 Med det meste. Uten AC-kompressor, uten styreenheter. Motorstyreenhet er der, men ikke startsperre styreenhet og nøkler osv osv... Ledningsnett ikke helt, men kan repareres.Kommer fra kondemnert bil med LAV km-stand. Ingen skader på motor eller tilbehør. Gi bud. Kan begynne på bud over 4 lapper? tlf 97545196. Ikke min motor, men en kompis sin. PM'er til meg blir videresendt til mailen hans, så helst ring han..... Hallo Denne motoren er kanskje solgt nå? mvh Martin
sigvald Skrevet Februar 20, 2011 Skrevet Februar 20, 2011 Du er antakelig bittelitt sent ute ja. 2 år siden forrige innlegg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå