Morty999 Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 var ute å vaska bilene idag så tok vi noen bilder. fikk på sommerdekka idag og jeg syns dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 reine våren i drammen om dagen ja, kanskje litt tidlig med sommerdekk!!!- ingenting er bedre enn når tiden er inne for vårpussen på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2009 hehe sommerdekk er knall det snødde i går da men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 Ja Helge var litt vårstemning idag så etter vi var ferdig med litt små fiksing så ble det noen ekstra omveier til og fra. Litt vask selv om søla sto var på sin plass da jeg først dro ut touringen som har stått meste av vinteren på usalta plass . Moro kjøre touring igjen. Takk for prøve turen av bilen din Morten, det var grise morro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 Glenno, kan det stemme at eg har sett den e34'n din i Kongsberg et par ganger? Hehe.. Muligens over "Meheia" og? Kjører calypsorød e34 selv sedan da men hehe.. Pene biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 Ja kjørt par ganger til næringsparken på Kongsberg fra Hokksund, over mot Nottoden har jeg ikke vært med touring på 1 års tid. Sett en calypsorød e34 par ganger i Kongsberg iallfall . Blinke i lysene neste gang da får jeg stoppe har jeg tid, så vi får slått an enn prat . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 Rå den e28en..! ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet Mars 14, 2009 Share Skrevet Mars 14, 2009 Ja kjørt par ganger til næringsparken på Kongsberg fra Hokksund, over mot Nottoden har jeg ikke vært med touring på 1 års tid. Sett en calypsorød e34 par ganger i Kongsberg iallfall . Blinke i lysene neste gang da får jeg stoppe har jeg tid, så vi får slått an enn prat . Hehe skal gjøre det Jobba på næringsparken eller? Jobber der selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Mars 14, 2009 Share Skrevet Mars 14, 2009 Ja kjørt par ganger til næringsparken på Kongsberg fra Hokksund, over mot Nottoden har jeg ikke vært med touring på 1 års tid. Sett en calypsorød e34 par ganger i Kongsberg iallfall . Blinke i lysene neste gang da får jeg stoppe har jeg tid, så vi får slått an enn prat . Hehe skal gjøre det Jobba på næringsparken eller? Jobber der selv. Jepp, VAN. Mener jeg så en cal.. uten for skiftparkeringa par uker siden, var kansje din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Mars 14, 2009 Share Skrevet Mars 14, 2009 Vaska bilen idag da Morten? He he. Nesten litt dårlig samvittighet etter brukt den idag også så ble en grundigere vask idag : Men si jeg gleder meg til varmere vær gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2009 hehe har ikke gjort det idag gitt. har nesten ikke brukt bilen idag. men blir nok en vask i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Mars 14, 2009 Share Skrevet Mars 14, 2009 Bytte felger (om du får på mere gummi)? he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2009 hehe skulle hatt noen vinterdekk til turen min til neste helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå