Toastjern Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 Ser etter en hel og fin bakfanger til 1986 E30 preface (2dørs, hvis det har noe å si) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Mars 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 14, 2009 Share Skrevet Mars 14, 2009 Om du har coupe har det mye og si, fordi da har du en unik bil! Coupe ble nemlig aldri produsert av bmw, men en 2-dørs sedan kan jeg tro på at du har.. Greit og nevne at du har pre-facelift, men det ser vell de fleste på bildet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Mars 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2009 Javel, da vet jeg det! ^^ Ja, regnet med at de fleste ville kunne se det. Men jeg endret ihvertfall på det (: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2009 bumpedidump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2009 Ingen som har en brukbar bakfanger liggendes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet April 3, 2009 Forfatter Share Skrevet April 3, 2009 Bump, det meste er av interesse? Spess rieger gts bakfanger/sideskjørter/framfanger ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet April 8, 2009 Forfatter Share Skrevet April 8, 2009 BUMP!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tangorev Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 Hmmhmm, jeg tror jeg har noe liggende nede i verkstedet. Reiser på ferie i kveld men tar en titt til uka så hører du fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 Vet ikke om du eventuelt er intr i M3 glassfiber bakfanger? Send pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet April 12, 2009 Forfatter Share Skrevet April 12, 2009 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet April 16, 2009 Forfatter Share Skrevet April 16, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå