Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Joa, om lappen er i boks i slutten av april så blir det nok banekjøring ja ;)

Er vel kjøring på lånkebanen 25. april å helga etter? Får se om jeg kommer meg ivei... er jo en del jobb igjen med bilen, men skal gå ganske radig fremmover når jeg får senkesettet, stabstagene, foringene og fronten ;)

• Svar 365
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Kjøpte det på stylingtech.no :) Er litt usikker, men skal vist være tuv godkjent som jeg har forstått :) Har ikke kommet i posten enda. Både senkesettet og fronten tar så jævlig lang tid... kommer fra danmark og tyskland eller.no :-P

Skrevet

Har lakkert konsollene i bilen nå.. er litt skittne på bildene, men ble ganske bra.

Skal montere seter osv når hatthylla blir ferdig. Blir noe custom med tanke på stereo :)

Har også lagt opp kabler til stereo osv. Flere bilder kommer senere.

Har foresten lakkert vingen og fronten i diamantsvart. :)

Interiøret:

f6l29a7t15k8ibcxrcll.jpg

Sota bakruta:

ovcq8eqh6w1dtl5dw2tg.jpg

Front og vinge:

fjae0cuuwwddfixitmyf.jpg

Skrevet

Kjørte prøverunde på elektrolysen i dag. Du ser noen striper og litt ulumskheter der, men det var fordi at det var på plata fra før.

Skal la stagene ligge nedi lenger, så da blir det enda finere overflate.

Blir vel muligens tatt i morra. :)

Legger ved dårlig bilde.

7i4xb6dh1zx0m5cbbxdw.jpg

Skrevet

Sweet ;) Så elektrikkern var innom for å bytte skjerm på skjæremaskina idag, så jeg tipsa han om elektrolysebadet.. så godkjenninga gikk vel greit regner jeg med? Så jo ganske bra ut det der.. jevner seg sikkert ut om det ligger ei stund i badet ja, i guess :)

Skrevet

Endelig kom frontfangern! :) Har også zinkbelagt hele bagasjerommet, samt mala noe av det ( gikk tom for maling )

Her er noen bilder.. gleder meg til å få lakkert og montert fanger :)

img5383.jpg

img5378e.jpg

img5379b.jpg

img5382l.jpg

img5380u.jpg

img5381.jpg

img5384h.jpg

img5388q.jpg

Skrevet

Hehe, begynner å ta form nå ja ;) Blir gøy å montere når den er ferdig lakkert. :-D

Håper bare de jævla fjærene kommer snart!!! Må jeg virkelig ringe stylingtech enda engang?

Noen formening om hva jeg bør gjøre med chromen på frontfangern? Er det nødvendig å lakke den svart.. eller blir det penere uten? Har vanskelig for å bestemme meg.. men tror det blir litt mer clean look om den blir lakkert svart..

Skrevet

Eide den bilen før, skal være knall, men som Merce mann (banner i kjærka) var det ikke noe for meg.

Kjørte èn gang på Lånkebanen (pent seff) men etpat kraftigere krengnings-stag eller evt støttehjul (tror det første er best for utseende) hadde gjort seg.

Var ikke så dyrt hos GS, (under 2000 m/foringer og rakkelstag)

Og bilen bruker jo vanvittig lite bensin!! 0.73 på langtur!!

Brukte halv tank på Lånke på 20 min, men det snakker vi ikke om;-)

Lykke til med prosjektet og lappen Larsipan, Gleder meg til å se fremover!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...