Just-turbodiesel Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 grom bil, men 18" er jo helt jævli stygt på e28. Du bør ha 16" med så 40 profil, da får du det rette Notodden-stuket;) det er helt rått på de e28'ne som går i Notodden..men der er det kun oppjusterte 524td'r som er tingen.. Lykke til, men gå for seriøst MAKS 17" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 18" kan passe fint på e28 det. om du har riktige felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2009 518? Ikke noe som er så gøy som det.. dem legger seg ut å prøver å kjøre forbi meg, så ser dem ræva på E28'n senke seg, mohaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2009 Ja, morsomt at folk tror du har mye mindre bil enn du egentlig har Gleder meg til å se den senket Lars! Jess ) Gleder meg utrolig til å få på senken jeg også, ikke bare for look'en sin skyld, men stivheta.. håper på litt mer sportsfølelse.. bare powerflexforinger og stabstag fra m5 gjorde susen.. håper det blir braa Blir å kjøpe bilstein høydejusterbare dempere, da tror jeg 35/35 senk blir greit nok, litt juksing med gummin på demperne + senkeskåler, skal nok få fram litt stuk da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2009 grom bil, men 18" er jo helt jævli stygt på e28. Du bør ha 16" med så 40 profil, da får du det rette Notodden-stuket;) det er helt rått på de e28'ne som går i Notodden..men der er det kun oppjusterte 524td'r som er tingen..Lykke til, men gå for seriøst MAKS 17" Egentlig enig, men skal prøve 18", se åssen det blir.. har noen kompisser med 18" på e28 og det blir ganske så rått med de rette felgene.. Har foresten borbetfelgene mine, 16" med 40 profil, får prøve på dem igjen en dag å sikkert.. Uansett, tror altid det kommer til å stå 17" på min, 18 tror jeg blir litt i det største laget med tanke på kjørecomfort, man må jo tenke på den også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2009 18" kan passe fint på e28 det. om du har riktige felger. Hvordan synes du det er å kjøre med 18" kontra 17" da? Har sett bilder av din, ser ganske greit ut med 18 igrunn ja, men som du sier, det må være passende felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2009 Tok noen bilder idag, ble ikke helt fornøyd men.. er ikke noe fotograf akkurat men.. lov til å leke litt med kameraet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2009 Eksosen henger å slenger bare enda.. må vel få fiksa den en dag, samt chrom tupper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2009 Da har senket bilen 35/35 og den er klar for godkjenning av senk og felger Senka ikke så mye, men håper det blir bedre med justerbare dempere som senere kommer. Monterte også m5 stabstag fram.. så nå er bilen dritgo å kjøre ) (Er litt avfettning på ene døra, som vises på bildene.. orka ikke å vaske av mens jeg tok bilder..) Uansett, må si jeg ble meget fornøyd med bilen nå.. senken er ganske grei. Senkeskåler kommer på forran, så da blir den 1cm lavere.. Vil ha litt klaring så jeg kan kjøre litt "offroad" når jeg skal benytte de idylliske badeplassene i trøndelag, som forøvrig er i skogen.. hunpete grusveier er det også mye av på landet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Det gjorde seg gitt! Så veldig pen ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2009 Fikk foresten montert M merket i grillen.. det gjorde susen Mangler å montere et svart plastdeksel over alpinafronten også... Shortshift ble meeeget nice å kjøre med.. tight!! Bilder fra montering av stabstag og div. kommer når jeg har ladda speilreflekskameraet da dette gikk tomt for strøm før jeg rakk å legge over bilder.. Ønsker ris og ros! Evt. kommentarer på div. så bilen kan bli enda penere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2009 Det gjorde seg gitt! Så veldig pen ut Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Kanskje du kan få på ny type skilt, koster bare 100kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslex Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Om du bytter inn det gamle skiltet mot ett nytt ett, så er du dom! De nye skiltene er laget av plast og er grønnstygg på gamle biler!slik att det er sakt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2009 Hehe, ja, har hørt "gamle" skilt er penest.. hva mener dere andre da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå