Gå til innhold

LarsiPan's E28 545 Prosjekt. update

LarsiPan
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 365
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, morsomt at folk tror du har mye mindre bil enn du egentlig har ;) Gleder meg til å se den senket Lars!

Jess ;)) Gleder meg utrolig til å få på senken jeg også, ikke bare for look'en sin skyld, men stivheta.. håper på litt mer sportsfølelse.. bare powerflexforinger og stabstag fra m5 gjorde susen.. håper det blir braa :)

Blir å kjøpe bilstein høydejusterbare dempere, da tror jeg 35/35 senk blir greit nok, litt juksing med gummin på demperne + senkeskåler, skal nok få fram litt stuk da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grom bil, men 18" er jo helt jævli stygt på e28. Du bør ha 16" med så 40 profil, da får du det rette Notodden-stuket;) det er helt rått på de e28'ne som går i Notodden..men der er det kun oppjusterte 524td'r som er tingen..

Lykke til, men gå for seriøst MAKS 17"

Egentlig enig, men skal prøve 18", se åssen det blir.. har noen kompisser med 18" på e28 og det blir ganske så rått med de rette felgene..

Har foresten borbetfelgene mine, 16" med 40 profil, får prøve på dem igjen en dag å sikkert.. :)

Uansett, tror altid det kommer til å stå 17" på min, 18 tror jeg blir litt i det største laget med tanke på kjørecomfort, man må jo tenke på den også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har senket bilen 35/35 og den er klar for godkjenning av senk og felger :) Senka ikke så mye, men håper det blir bedre med justerbare dempere som senere kommer. :)

Monterte også m5 stabstag fram.. så nå er bilen dritgo å kjøre :))

(Er litt avfettning på ene døra, som vises på bildene.. orka ikke å vaske av mens jeg tok bilder..)

Uansett, må si jeg ble meget fornøyd med bilen nå.. senken er ganske grei. Senkeskåler kommer på forran, så da blir den 1cm lavere.. Vil ha litt klaring så jeg kan kjøre litt "offroad" når jeg skal benytte de idylliske badeplassene i trøndelag, som forøvrig er i skogen.. hunpete grusveier er det også mye av på landet ;)

3ef1m3r1ddch3gaon3ja.jpg

df0u9a5cm7l19xtlh0jg.jpg

ehtzh15oensjytxvgo6z.jpg

mwc0ifvgnot99ls5gx9a.jpg

q7nw8e2c923zi7zzl60t.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

xbb5mhsl229ae0qf1q6v.jpg

6b63s2voss2ls5ea1i1g.jpg

7za2rouavhrv5hqrwyrx.jpg

3rkwh7u4e1bar6567a6v.jpg

Fikk foresten montert M merket i grillen.. det gjorde susen ;) Mangler å montere et svart plastdeksel over alpinafronten også...

Shortshift ble meeeget nice å kjøre med.. tight!!

Bilder fra montering av stabstag og div. kommer når jeg har ladda speilreflekskameraet da dette gikk tomt for strøm før jeg rakk å legge over bilder..

Ønsker ris og ros! Evt. kommentarer på div. så bilen kan bli enda penere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...