Gå til innhold

LarsiPan's E28 545 Prosjekt. update

LarsiPan
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 365
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk takk :) Gidder ikke lakkere listene, blir kjøpt komplett shadowline.

Banekjøring blir det kanskje ja.. får prøve meg på lånke i sommer.

Lyst på 10" breie bak ja... får se hva jeg kommer over :)

Har senka bilen 35/35 og nå kom feilen med hjulstillinga bort.. nå står dem korrekt :D

Orker ikke skrive mere nå, jæævlig fyllesjuk. Får heller svare litt seinere dag.. blir foresten stereo bygg snart nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da stikker jeg og bilen på sommerfestivalen i selbu ;) Flere som skal dit? :)

Blir bestilt alt av forstillingsdeler fra e28 m5 snart.. (i alu) - Dette koster rundt 3 lapper fra usa.. må ha 4hjulskontroll før godkjenning av senk, å om dem må bruke 1time på å løsne skruer for å justere hjulene i front, så koster jeg heller på nytt fram, så de kan justere lett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Ble en helt annen bil etter den ble senka :) Artig at du koster på så mye nye og friske deler på den gamle 528'n, en sånn bil fortjener det.

Har du tenkt å ha m-tech skjørtene på den også eller? Selv er jeg så kjedelig at jeg synes det enten skal være bare Alpina fronten eller komplett M-plast, men det er jo en smakssak 8)

Hilsen Trond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Trond!

Jeg er ikke helt enig med deg, Mtech-bakende synes jeg bilen nesten uansett må ha..(vinge og bakfanger) - For min del ble det for kjedlig uten.. er jo en helt annen bil med den bakenden. Fronten synes jeg passer godt ilag med bakenden (kanskje ei teit sammenligning.. men om du ser på helheten..)

Litt usikker på om jeg skal ha mtech skjørter og hjulbuebreddere.. men skal prøve å få skaffa det å montert det.. så får vi se.. får jo altids solgt plasten igjen om jeg ikke blir fornøyd. :)

Ble tøfft med senk ja.. for de som lurer.. 35/35 ER MER enn nokk! Senkeskåler skal på fram.. men jeg er nesten i tvil.. vi får se ;) skulle hatt litt mer stuk, men jeg synes bilen nesten er perfekt nå..

Bilder av Rondell 18" kommer idag foresten ;) Skal ut å valse nuh ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa er jo lov å ha forskjellig smak. Jeg synes den blir veldig tung i ræva med M-tech fangeren og uten skjørter blir den så høy og "lett" på midten. Har sett bilder av en med alpina plog og m-tech skjørt og bak, den så bra ut hvertfall.

Senkinga var bra den, åssen sett ble det til slutt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...