LarsiPan Skrevet Juni 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2009 Takk takk Ble gromt me 18" ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 Looking good Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Juni 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2009 thx Nå må jeg få fiksa interiør!! Dør-trekk i skinn ønskes kjøpt! helst de fra m5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmen Skrevet Juni 28, 2009 Share Skrevet Juni 28, 2009 Villig til og gi for 4 dørtrekk i helskinn da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Juni 28, 2009 Share Skrevet Juni 28, 2009 Kjøp deg bare skinnet til dørtrekkene og trekk opp selv.. var rundt 800kr for 2 meter, og det er alt du trenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 28, 2009 Share Skrevet Juni 28, 2009 flott bil etter at du fikk senket den! litt lavere foran hadde gjort seg, slik at den ikke blir "sigen" som de fleste frykter.. Men som sagt, utrolig flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Juni 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2009 Pm sendt kimmen. Rolfi.. ser ut til at jeg må det om jeg ikke finner... men tror jeg har funnet i en delebil.. Bmw-745iA: Takk takk Den skal 1cm lavere ned.. åsså blir det jo sikkert noe helt annet med gule koni Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2009 Da har jeg kjøpt svart skinntrekk.. ble ganske bra Montere resten imorgen samt vaske bilen innvendig.. bilder kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2009 Diffen gikk til helvette så nå blir det OBX LSD. Altså 100% sperre som slår inn med en gang når jeg spøøler Var opp med diffen idag, så ikke ut.. alt var i biter. Kjøpte meg ny sveisadiff til 400 kroner.. så nå har jeg helt hus og innmat. Det som er sveisa skal byttes ut med OBX'en. Bilder kommer når jeg er kommet så langt. Har nå altså baklokk og drivakselinnfestninger fra E30 til overs i tillegg til et stort hus. Så om noen er intr. si ifra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akmadden Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 Kjipt det der med diffen, men det var flaks vi klarte å berge front fangern med 9talls universal knoppen til flemming! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet August 2, 2009 Forfatter Share Skrevet August 2, 2009 Har ribba diffene nå.. så venter på lager og obx lsd'en. Har fått alle pakninger og simringer.. så får håpe diffen holder nå Fikk også kjøpt meg 3.5 motor med papirer osv idag. Så skal ringe biltilsynet å høre om godkjenning snart. (Før jeg bytter motorn... orker ikke å risikere å må ut med den igjen.. desuten krever dem vel mye dokumentajon, bilder osv..) Skal til kirkenes å kommer ikke hjem før om 14 dager.. så blir vel ikke skruing før den tid.. men fy jeg gleder meg :DD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet August 3, 2009 Forfatter Share Skrevet August 3, 2009 Noen som veit hva jeg trenger for godkjenning? Hvordan jeg skal gå fram? Har aldri gjort det før, men bør vel ta en telefon til biltilsynet sikkert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 528 og 535 er jo 2 like biler, bare med større motor. ellers er alt likt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet August 4, 2009 Forfatter Share Skrevet August 4, 2009 525 min vett. Bytta innmat fra 528.. så regner med bremsene er mindre? Ellers noe annet jeg har glemt? Stabstag bak er montert, noe som ikke er på 525 orginalt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 hjelpe rikke det, ALLE e28'er med M30 motor har like bremser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå