Kimmen Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 Hvor mange % diffbrems på obx saken da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Du har fått deg lærlingeplass også hører jeg;) begynner du på mandag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet August 22, 2009 Forfatter Share Skrevet August 22, 2009 Aner ikke hva prosenten er på obx'n, men den låser med en gang iaff Hjelen.. ja, ordna seg til slutt Begynner på mandag ja ;P Det blir vel action Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 Hjelen.. ja, ordna seg til slutt Begynner på mandag ja ;P Det blir vel action Hehe;) blir stans på fabrikken om en uke da, så da blir det action:) jobb 24/7 i en litn måned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet August 22, 2009 Forfatter Share Skrevet August 22, 2009 Kanskje muligheter for å dra inn litt cash som lærling også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmen Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 Ingen bilder av delene/diffen innvendig med sperra? Nysgjerri på dette da jeg er E28 fan Er jo den første bra 5serien før E60 E34 er en stor tabbe spør du meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmen Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 Ang denne stansen Så er det en bilmekaniker/oppretter/sveiser/altmulig mann som er klar for og leies inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet August 23, 2009 Forfatter Share Skrevet August 23, 2009 Skal se hva jeg finner ut om obxn.. har jo noen bilder liggende en plass også trur jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet August 23, 2009 Forfatter Share Skrevet August 23, 2009 Da er svinghjul kjøpt! Har nå svinghjul fra automat e28 535 til salgs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30bXx Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 kjøpe turbo og grenrør av meg du vettu, så slipper du 3.5l motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet August 24, 2009 Forfatter Share Skrevet August 24, 2009 haha. nei ;p Har intercooler, grenrør osv nå.. mangler kun turbo.. Så da blir det 3.5 tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30bXx Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 jaja, jeg har jo turbo og jeg da, liggende hehe, hvordan flens er det på røra dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet August 25, 2009 Forfatter Share Skrevet August 25, 2009 t3 om jeg ikke husker feil.. pris på turbo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30bXx Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 du kan få den for 2lapper + frakt siden det er til e28 lars . den er i god stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akmadden Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Må prøve å få litt fortgang på prosjektet ditt nå larsipan! Vært fett med 3.5 motor med snacks:D klæbusheriffen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå