Akmadden Skrevet Desember 22, 2009 Skrevet Desember 22, 2009 Kjøpte av deg turbopakken som sto på m535i'n din Helland?
LarsiPan Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Skrevet Desember 22, 2009 Jupp jupp :=) Har skaffet deler til oilcatch tank nå, Nippler å moped powerfilter
Morty999 Skrevet Desember 23, 2009 Skrevet Desember 23, 2009 Hehe... komplett turbopakke er kjøpt, bolt on!!regner med å begynne litt etter nyttår Hele eksos er 3" rustfri, men downpipen er flexirør av noe slag, å det er ikke så gunstig, så håper på død-tid i romjula på jobb, så jeg får laget noe ordentlig.. Skal også lage oilcatch tank i romjula, veivhus å topplokk lufting.. Ellers blir det montert 745 turbo dyser å litt snacks.. Gjennstår å montere ledningsnett til elrutene fram og bak, samt bytte midtkonsollen Har nå fåtti Hjulbuebreddere og sideskjørt, så dem skal lakkes sammtidig med alpinafronten og bakfangern.. Felgene veit jeg ikke åssen det blir med, mulig jeg beholder dem, men har lyst på noe grommere Bilen funker ja rogern.. meget fornøyd. har ikke hatt problemer med motor eller drivverk enda.. skal montere bilstein sport dempere til sommern, da blir den vel senka litt mer fram også.. Håper jeg får den godkjent over nyttår, som M535 Btw, regner med du ikke har sett den fordi jeg bruker volvo maskina til jobb, da den bruker betraktelig mindre fuel samt at den tåler saltet litt mer håper du har resten av motorstyringa også? ellers vil hjernen din dø fort, pga lav ohms dyser og 535 har høy ohms
Hjelen Skrevet Desember 23, 2009 Skrevet Desember 23, 2009 Formann kommer ikke i romjula, Lars :) Mulig vi kan få sveisa eksos
beianmotorsport Skrevet Desember 23, 2009 Skrevet Desember 23, 2009 Hehe... komplett turbopakke er kjøpt, bolt on!!regner med å begynne litt etter nyttår Hele eksos er 3" rustfri, men downpipen er flexirør av noe slag, å det er ikke så gunstig, så håper på død-tid i romjula på jobb, så jeg får laget noe ordentlig.. Skal også lage oilcatch tank i romjula, veivhus å topplokk lufting.. Ellers blir det montert 745 turbo dyser å litt snacks.. Gjennstår å montere ledningsnett til elrutene fram og bak, samt bytte midtkonsollen Har nå fåtti Hjulbuebreddere og sideskjørt, så dem skal lakkes sammtidig med alpinafronten og bakfangern.. Felgene veit jeg ikke åssen det blir med, mulig jeg beholder dem, men har lyst på noe grommere Bilen funker ja rogern.. meget fornøyd. har ikke hatt problemer med motor eller drivverk enda.. skal montere bilstein sport dempere til sommern, da blir den vel senka litt mer fram også.. Håper jeg får den godkjent over nyttår, som M535 Btw, regner med du ikke har sett den fordi jeg bruker volvo maskina til jobb, da den bruker betraktelig mindre fuel samt at den tåler saltet litt mer håper du har resten av motorstyringa også? ellers vil hjernen din dø fort, pga lav ohms dyser og 535 har høy ohms vis ikke så har jeg et komplett el nett fra 745 turbo som jeg kan selge
LarsiPan Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Skrevet Februar 9, 2010 Det har ikke blitt gjort noe på leeenge, men har handla en del. Når tempraturen kommer tilbake igjen snart (håper jeg) så blir det en del nytt. bla. a følgende. M-tech hjulbuebreddere. M-tech sideskjørt. Turbo Nye felger! Shadowline Turboeksos Felgene er på tur ifra tyskland i skrivende stund.. resten av delene har jeg ikke bilder av enda, men kommer! M-tech'en skal lakkeres i diamantsvart, samt alpinan, denne gangen av lakkerer, så jeg får samme farge som bilen.. Nok prat, litt bilder av felgene.
sladjan Skrevet Februar 9, 2010 Skrevet Februar 9, 2010 Kule felger, aldri sett sånne før, skiller seg ut
LarsiPan Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Skrevet Februar 10, 2010 De er 8.5 fram og 9.5 bak, 17 tommere.. Håper og tror det blir like gromt som med 18 tommerne.. kommer til å senke den etter de nyefelgene. Skal handle nye dekk, så blir noe lavere profil
LarsiPan Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Skrevet Februar 10, 2010 Kan foresten tilføye at det blir kjøpt nye ytteringer, så dem blir 11" breie bak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå