Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 365
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ikke meninga å være kjip, prøver bare å redde en e28 fra styling helvete :wink: ...

sier mannen med 528 med m535i styling :lol:

Som jeg sa. Den gjør seg best med komplett pakke. Ikke med bare fanger etc..

Jeg var jo bare ungutten dengangen denne bilen ble bygd veit du Morten. I dag hadde det blitt standard bil uten noe fjas. Men man forandrer smak etterhvert som alderen kommer sigende. Min 528i er jo ikke original lengre på noen som helst måte. Er vel snart ikke en skrue som er igjen fra 1985. Men det er jo en ren banebil da. Har jo den andre som skal være original.

Skrevet

Da har jeg vært ute og montert Rondell. Bilens senk er på vei i posten, og håper virkelig den kommer snart. Den har lyst til å bli lavere :)

Ellers har jeg pussa litt, samt fått lakkert litt interiør som opprinnelig var beige. :P 6lag med svartlakk bør holde ei stund ;)

Bilder sier mere enn tusen ord :P

Ble litt lite med 17" men får håpe det ser litt bedre ut når senk kommer:

ay5f1pdk82b0cqvsztzh.jpg

ytz93cpe8zo9dknwlkig.jpg

Ekosen var sånn da jeg kjøpte den. Skal bygge ny. Dette er simons greie. Hva er det egentlig? Mellompotte eller? Hvilket formål har den?

9dcw555pr5o824ah9wce.jpg

Litt rot etter all asfaltmatte-skrapingen :P

5lz7gcyiauamylz6j0jx.jpg

Akkurat begynt å pusse ned bagasjerommet. Stabstagene driver jeg og forkrommer. Fikk lyst til å prøve dette, så tenkte de var noe jeg kunne prøve det på. Bilder kommer senere. Bagasjerommet skal pusses ned helt, deretter skal det påføres litt rustkiller å lakk/maling :)

oullvpmk2xm6bc2v8fw9.jpg

Skrevet

Tja. Da er bilen kjørt til et litt mer egnet lokale for rustsveising. Skal ta litt bilder mens vi holder på. Håper å bli ferdig imorgen kveld, men det spørs hvor problematisk dette blir :-P

Ellers så er det en del snaxx på tur i posten. Oppdateringer kommer ;)

Skrevet

Ønsker også tips om hvordan jeg skal lage eksosen.. med litt kul lyd, men ikke alt for bråkete. Og er det noe positivt med å fjerne katalysator? Plana er å bruke 2.5" rustfrittrør fra der hvor rørene går over fra 2 til 1rør.. Så bruke den simonsgreia som mellompotte mellom katalysator og lyddemper? Åsså fikse en endestuss..

Skrevet

hvilke fjærer og dempere bruker du? Om dem er ny kommer de sikkert til å sige litt? Hmz.. ser ut for at 30 kommer til å bli litt for lite ja.. men.. blir kanskje lavere med sideskjørt osv.. 17" du også har eller?

Skrevet

Jeg har det settet de selger på koed, husker ikke merke, men det senker 45/35.

Demperne er Bilstein, og foringene er Powerflex.

Bilen er akkurat så stiv som den bør være med tanke på at den brukes daglig.

Den er ufattelig morsom på svingete vei :)

Felgene er 8.5x17 med 225.45 :)

Skrevet

Hehe.. jepp. Blir vel noen kilo med stereo i bagasjen også. :-) Men skal montere slik at den hurtig kan taes ut ved banekjøring. Planer om lånkebanen i sommer. Evt. Andre plasser :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...