Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 365
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Er vel ca en sånn jeg har? Ser iallefall likens ut. Virker som skivene er svakheten, å de er jo smaddra på min, så har bestillt nye nå! Får håpe det funker!

Diff med olje funker ikke om skivene er ødelagte.. :P Var etter ulyden kom at den begynte å lekke olje..

Skrevet

Kan ikke si jeg har vært så snill med den da.. men det er jo en kjent produksjonsfeil med de skivene har jeg funnet ut, så blir vel bra med de nye, ingen av de som har bytta dem har hatt noen andre problemer med dem..

Skrevet

hm.. jaja, vi får se, kommet diff til 200sxn.. Cusco diff til 13 lapper.. håper det holder.. ikke at Esab`n ikke har holdt enda da men :P

• 3 weeks later...
  • 1 month later...
Skrevet

Da skjer det endelig ting igjen her nå mot sommeren!!

745 M106 Motor er kjøpt

All styling er til lakkering

felgene har fått dekk bak, mangler fram, men kommer fortløpende!!!

Skal prøve å få ordna med bilder i helga, første step er å få motoren til å starte i bilen den står i nå, deretter flytte den over, bytte til manuellkasse å få den til å gå skikkelig. Må sikkert jukse med noe elektronikk da den har automat nå, og bilen vil ikke starte med mindre den står i fri, så vi må bypasse det..

Skrevet

jeg kjører 745 sprut:P funker det:P men kjøp datasprut og bytt wg så har du det ordntlig med engang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...