winchester Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 (endret) ... Endret Oktober 13, 2023 av winchester Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Juli 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2010 Hei! Skal se om jeg finner alle dysene, så sender jeg deg en pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 (endret) ... Endret Oktober 13, 2023 av winchester Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Juli 4, 2010 Share Skrevet Juli 4, 2010 Høres bra ut. Sachs 765 med original lamell holder en god stund, mener den holder til 800nm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2010 Mårn folkens. Sachs plata med orginal holder vel til 600nm men med sinter holder det 800..om jeg ikke husker feil? Iallefall, jeg tror det skal holde med det første Skal begynne å ribbe enda en delebil nå.. få ut ledningsnett til elrutene samt bytte gulvtrekk i min. Ellers har jeg en ingålf som må til eukontroll.. denne får litt stell akkurat nå. Updates kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Juli 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2010 Da har det kommet pakke E28 m5 deler til forstilling. Har foresten også byttet gulvtrekk, lakkert taktrekk samt byttet midtkonsoll og montert elruter m ledningsnett, freshet opp under gulvtrekket ( dro på litt ekstra maling, holdt seg fint enda etter jeg gjordet det i fjord) flere bilder kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vaksdal haien Skrevet Juli 13, 2010 Share Skrevet Juli 13, 2010 Blir bra dette:) Har du vert på ebay og handla??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 13, 2010 Share Skrevet Juli 13, 2010 LarsiPan, når du lakkerte taktrekket, brukte du en type sort nylonspray? Eller vanlig Biltema sprayboks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Juli 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2010 Handla på ebay ja.. fikk montert idag, smooth!! gleder meg til nye dempere + noe skikkelig kraftig for å holde diffen, da denne høres ut som har lyst til å slippe taket i karosseriet. Legger ut noen bilder etterpå Lakkerte med noen spraybokser jeg kjøpte på den lokale esson. Kan ut i garasjen å sjekke dette litt senere hva de heter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 17, 2010 Share Skrevet Juli 17, 2010 Okei Har du bilder av resultatet? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Juli 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2010 Har kun et kjedlig bilde. Skal ta no skikkelig når jeg skal montere bilsteindemperne og traversen i neste uke Jeg venta foresten med styrestagene til demperne er montert, da må jeg på 4hjulskontroll uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Juli 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2010 Da har jeg handla e23 750i frambremser og bakfanger samt sideskjørt i god forfattning i forhold til de jeg har fra før.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 Da har jeg handla e23 750i frambremser og bakfanger samt sideskjørt i god forfattning i forhold til de jeg har fra før.. E32 mener du vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Juli 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2010 Ja.. e32 mener jeg jaa Går fort i svingene Slenger ut noe bilder etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Juli 26, 2010 Share Skrevet Juli 26, 2010 Ja.. e32 mener jeg jaa Går fort i svingene Slenger ut noe bilder etterpå Klarer ikke å lure meg i at det finnes 750 E23 nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå