LarsiPan Skrevet Juli 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2010 Sikkert bare jeg som leker med tanken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Juli 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2010 Da har jeg endelig fått i interiøret jeg har lett lenge etter. Den som venter, venter på noe godt Jeg må bare si, elsker det!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 27, 2010 Share Skrevet Juli 27, 2010 Dette interiøret gjorde susen du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 28, 2010 Share Skrevet Juli 28, 2010 Den bilen der blir bare deiligere og deiligere jo Me want bad!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juli 28, 2010 Share Skrevet Juli 28, 2010 konge! kor fekk du tak i interiøret. å hva måtte du betale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Juli 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2010 Kjøpte det av ren tilfeldighet av en kompiss av en kompiss Betalte 5500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Juli 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2010 Artig at noen liker bilen.. har egentlig ikke likt den selv så særlig de siste månedene... har vært så shabby stand.. men begynner å se lysere ut, fått sveisa rust i begge kanalene nå.. så understellet begynner å bli så og si rustfritt. Interiør begynner å komme på plass også.. har lyst på ny hatthylle med gardin nå.. får se om jeg får lakkert den jeg har. Motorom blir lakkert osv når "ny" motorn skal inn. Ellers så driver jeg å samler deler til jeg skal flytte over motor. Girkasse, diff, clutch osv, det "dyreste" er i boks. Mangler kun noe småtteri. Bakstillinga blir sandblåst snart, når jeg får montert den blir det å bestille time på gs samt biltilsynet for godkjenning!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Juli 29, 2010 Share Skrevet Juli 29, 2010 Helt klart det peneste interiøret til e28 dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet August 1, 2010 Forfatter Share Skrevet August 1, 2010 Helt enig i at dette interiøret er penest ja, snuusa leenge etter det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjakan Skrevet August 10, 2010 Share Skrevet August 10, 2010 Skal ikkje selge b34n snart da? vil ha en sånn motor ! Bruker du orginale bærearmsforinga bak?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet August 10, 2010 Forfatter Share Skrevet August 10, 2010 b34 skal inn i en e30 eller noe tenker jeg.. ellers så blir det sugetrimming, litt usikkert.. skal ivertfall ikke selge go-motorn Hele understellet er powerflex. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjakan Skrevet August 10, 2010 Share Skrevet August 10, 2010 Klart du vil selle den Kor du fekk tak i powerflex til bærearmane bak da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Desember 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2010 Husker ikke hvor jeg kjøpte powerflex til bærearmene bak.. Bilen er nå lagra for vintern, plana var å finne en garasje å skru i vinter, men det ser møørkt ut. Får ta det til sommeren. Ellers kan jeg nevne at nytt grenrør, turbo, sprut osv kommer straks på plass.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 21, 2010 Share Skrevet Desember 21, 2010 powereflex lager ikke til bærebruene bak. er ett annet firma som lager det. men de som er orginalt på 528/535 er mye bedre enn poly. sålenge di er i orden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M_stian Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 Når blir det update her da lars? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå