Gå til innhold

LarsiPan's E28 545 Prosjekt. update

LarsiPan
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 365
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blir bra denne, LarsiPan :)

Funnet deg shadowline lister da? :)

Håper iallefall den blir bra ;)

Har ikke funnet shadowlinelister nei... har ikke lett heller.. har så mye annet å tenke på, understell skal bli M5 først å fremst :P Dyyyrt..gleder meg på lærlingeplass... suuurt med skolebudsjett på sånne prosjekter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Da kommer det bilder! :) Gått ei stund, har vært russetid osv, men nå har jeg fått gjort litt. En del rust som skal tas i hjulbuer osv, heldigvis er det ikke noe farlig rust. Har rusta hull i begge frammskjermene, nede ved kanalen..(ikke i kanalene, men i skjermene, så vi får se hva jeg gjør med det)

Hvite blinkers fram er montert, mangler de på sidene. Bak har jeg lakkert "shadowline" lykter og montert hvite blinkers.. enda ikke montert da limet til hvite blinkerne står på tørk.. bilder med dem kommer senere. :)

Bakfangern skal lakkes, alpinan er IKKE montert enda, men blir fortløpede..(litt skuffende, mange som venter på bilder der :P) Vingen er montert, bilen er vaska, lakkert front og chromringene rundt lykter.. osvosv.. bilder taler mer enn ord.

Btw. Fikk meg et brukbart ratt av en kompiss også.. interiørmessig er ikke bilen komplett enda..girmansjett og dørtrekk venter jeg på.

izbnd5iw8a34iafg5w5n.jpg

52hxn4ptqn6j8f73ffz9.jpg

bt5zk9i6w081cg02ncvd.jpg

3wdkj17peykmewbxct86.jpg

9gw8t5pp40sf61tfepzf.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...