LarsiPan Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2009 Husker ikke helt, tror den kom på ca 4700.- orginal alpina, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leine Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Må få se bilder med nylakket front! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Blir bra denne, LarsiPan Funnet deg shadowline lister da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Gratulerer med førekort.og noe som ser ut til og bli en stilig E28 blir tøfft med alpina leppa på stå på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2009 Må få se bilder med nylakket front! Jepp!! Skal monteres straaaxx bilder kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2009 Blir bra denne, LarsiPan Funnet deg shadowline lister da? Håper iallefall den blir bra Har ikke funnet shadowlinelister nei... har ikke lett heller.. har så mye annet å tenke på, understell skal bli M5 først å fremst Dyyyrt..gleder meg på lærlingeplass... suuurt med skolebudsjett på sånne prosjekter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2009 Gratulerer med førekort.og noe som ser ut til og bli en stilig E28 blir tøfft med alpina leppa på stå på.. Hehe, takk takk Gleder meg til alpinan kommer på jeg også :DD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Syregrunning eller epoxygrunning og matt svart lakk, så har du shadowline til du finner ekte vare Gjort på en kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2009 Tja.. er jo en mulighet det da Får vente til det blir finvær isåfall Kanskje ikke så lurt å gjøre dette inne i garasjen uten avtrekk.. heller ikke en plass hvor det er mye biler i rundt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 jeg har endel shadowline lister til overs om du er intr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2009 Da er m-tech vingen montert ) Bilder kommer imårra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leine Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 venter spent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2009 Da kommer det bilder! Gått ei stund, har vært russetid osv, men nå har jeg fått gjort litt. En del rust som skal tas i hjulbuer osv, heldigvis er det ikke noe farlig rust. Har rusta hull i begge frammskjermene, nede ved kanalen..(ikke i kanalene, men i skjermene, så vi får se hva jeg gjør med det) Hvite blinkers fram er montert, mangler de på sidene. Bak har jeg lakkert "shadowline" lykter og montert hvite blinkers.. enda ikke montert da limet til hvite blinkerne står på tørk.. bilder med dem kommer senere. Bakfangern skal lakkes, alpinan er IKKE montert enda, men blir fortløpede..(litt skuffende, mange som venter på bilder der ) Vingen er montert, bilen er vaska, lakkert front og chromringene rundt lykter.. osvosv.. bilder taler mer enn ord. Btw. Fikk meg et brukbart ratt av en kompiss også.. interiørmessig er ikke bilen komplett enda..girmansjett og dørtrekk venter jeg på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leine Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 Lookin' good Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå