Gå til innhold

LarsiPan's E28 545 Prosjekt. update

LarsiPan
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 365
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da er hvite blinkers bak limet inn. Skal få fiksa eksosen som henger litt skakk btw. :) For detaljfrikene på forumet her, så kan jeg meddele at det ble litt dårlig med innlimiga av blinkersene, jeg har aldri gjort det før, og jeg var så dum at jeg brukte hvit silikon til å lime med, derfor ble det ikke så pent.. endte opp med svart, men man kan jo syne det hvite da..

får se om jeg fikser på det senere..

tu5qi9ksh7vjwqw73te3.jpg

Har også fått stabstag. Må modifisere litt festebraketter osv da disse M5 stagene er "litt" større :P

82p9tb3z1jbouiwnyypk.jpg

Kan slenge med bilder av foringene osv på fredag, da jeg skal bytte montere osv.

Nå mangler jeg bare senken min!! Begynner seriøst å bli lei av å vente på stylingtech nå... Skal ringe å be om prisreduksjon - ellers så bestiller jeg bare fra en annen plass. Men jeg lurer på hvordan Stylingtech kan drive butikk slik de holder på? Har venta over en måned nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg var ikke helt fornøyd med passforma nei...... :S Måte slipe og runde av kantene osv.. de lå over natten i skrutvinge og nå sitter dem som støpt. Brukte bare vanlig svart sica flex.

Skal legge ut litt bilder av stagene jah.. så litt på forskjellene idag, haha.. de orignale er små i forskjell ja.. så håper det blir mindre krenging nå :P Vil tro jeg merker forskjell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg montert stabilisatorstag bak samt powerflexforinger i traversen :)

Foringene var helt for jævlige å få ut, men de nye powerflexene var lett som bare det å få inn :)

Med hjelp av kniv, brekkjern og luftstikksag så løsnet foringene til slutt :)

ymdeo5woqtg9sxfgvanq.jpg

Ser litt bedre ut med powerflex ja :)

xh5e52a8wbn4n0rhub9m.jpg

ebi377fzdi2schzd5mzb.jpg

Smooth!!

monwe2fe0a2036lnd4uk.jpg

M5 stabilisatorstag

e1wzhsjtq6wz79f7abt0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Btw. Fikk ikke montert stabstag i front pga jeg må modifisere festebraketten da m5 staget ikke passer til orginalfeste.

Tipper jeg fikser dette med det samme jeg monterer senkesett! Update kommer!

Bilen ble foresten DRITGO å kjøre med etter jeg fikk montert powerflex :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...