knut_olestad Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 Mangler bare frontblinkerne på min nå, skal lime glassene på baklysa i morgen Blir bra grombilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 Pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2009 Takk takk Faktisk så synes jeg den begynner å bli litt grom selv nå Gleder meg til jeg får den litt pen innvendig også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30bXx Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 begynner og ta seg opp detta ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2009 Da er hvite blinkers bak limet inn. Skal få fiksa eksosen som henger litt skakk btw. For detaljfrikene på forumet her, så kan jeg meddele at det ble litt dårlig med innlimiga av blinkersene, jeg har aldri gjort det før, og jeg var så dum at jeg brukte hvit silikon til å lime med, derfor ble det ikke så pent.. endte opp med svart, men man kan jo syne det hvite da.. får se om jeg fikser på det senere.. Har også fått stabstag. Må modifisere litt festebraketter osv da disse M5 stagene er "litt" større Kan slenge med bilder av foringene osv på fredag, da jeg skal bytte montere osv. Nå mangler jeg bare senken min!! Begynner seriøst å bli lei av å vente på stylingtech nå... Skal ringe å be om prisreduksjon - ellers så bestiller jeg bare fra en annen plass. Men jeg lurer på hvordan Stylingtech kan drive butikk slik de holder på? Har venta over en måned nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leine Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 Hvite blinker bake burde være originalt mn hva slags glas brukte du på baklyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2009 Det er ikke glass, det er plastikk av noe slag... er jo de som ble bestillt fra kinnby Lik så greit at det er plastikk egentlig, slipper at det skal sprekke å knuse så lett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 hva syns du om passforma på dem? Jeg banna noe helt jævli mens jeg drev på, mine er lekk også, så må finne på noe smart. Og så må du legge ut litt bilder av forskjellene når du monterer stabstaga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2009 Hehe, jeg var ikke helt fornøyd med passforma nei...... :S Måte slipe og runde av kantene osv.. de lå over natten i skrutvinge og nå sitter dem som støpt. Brukte bare vanlig svart sica flex. Skal legge ut litt bilder av stagene jah.. så litt på forskjellene idag, haha.. de orignale er små i forskjell ja.. så håper det blir mindre krenging nå Vil tro jeg merker forskjell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2009 Da har jeg montert stabilisatorstag bak samt powerflexforinger i traversen Foringene var helt for jævlige å få ut, men de nye powerflexene var lett som bare det å få inn Med hjelp av kniv, brekkjern og luftstikksag så løsnet foringene til slutt Ser litt bedre ut med powerflex ja Smooth!! M5 stabilisatorstag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2009 Stabstag + bilder fra foringene jeg byttet fram... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2009 Ble foresten så jeg kjøpte meg shortshift Håper det blir deilig å få montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2009 Btw. Fikk ikke montert stabstag i front pga jeg må modifisere festebraketten da m5 staget ikke passer til orginalfeste. Tipper jeg fikser dette med det samme jeg monterer senkesett! Update kommer! Bilen ble foresten DRITGO å kjøre med etter jeg fikk montert powerflex :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2009 Mangler å få montert stabstag fram samt svingarmsforinger bak..(nr 8 ) Har foresten montert Alpina fronten Ble lekkert! Kan ut å ta litt bilder right away! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Kjekt med powerflex:-) Hvor har du fått vredestein banneret ditt fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå