Gå til innhold

til alle e46 m3 med ettermont. eksos.

jonr-
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg er på utkikk etter nytt eksos anlegg.

Er det noen med samme bil rundt østlandet som har skiftet eksos?

Jeg tar veldig gjerne en biltur for å høre på lyden.

Jeg kan ikke helt få rette feelingen av video på youtube.

Hittil har jeg vel kommet halveis fram til at supersprint street gir lite lyd utover original, men har da mulighet til å bygge på mer bakover for evt. å øke lydbildet etterhvert. Sånn sett er det dette anlegget som blir aktuelt pr.nå

,men er det noen med ettermontert eksosanlegg så er jeg åpen for alt! må bare høre det i virkeligheten først.

litt teit å kjøpe eksos til så mye penger om jeg ikke er fornøyd da det er kjøpt og installert....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du søkt på eisenmann og scorpion? Begge to syns jeg lager herlig lyd til E46 M3 :)

Syns også Supersprint er for dempet. Bror hadde dette på E39 M5n og jeg syns det var veldig liten forskjell kontra orginallåt.

Scorpion har værtfall hyggelig priser til M3n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har søkt og hørt på det aller meste, men er det en ting jeg er kresen på, så er det eksosen.

Ingen som kjenner noen med eksos rundt om? '

Send meg gjerne pm.

Og om lyden er noe ala omtrentlig det samme med e36 m3 (?) (f.eks), så er det også interessant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en `94 M3 med Supersprint men det var ikke int. for deg egentlig? (bor v Lillestrøm hvis det er int. å høre)

ja, men lager din m3 samme lyd som min? det er vel så og si samme motor, så burde vel lage samme lyd? :?:

Da er det i såfall veldig intr.

Det trenger ikke være helt i nærheten av oslo.

Er det noen med e46 (helst) m3 i f.eks. stavanger, trondheim eller bergen kan jeg ta en flytur og kombinere med besøk hos venner.

Jeg har VELDIG lyst på å høre så mange forskjellige eksosanlegg som mulig før jeg bruker 20-30tusen ++ på eksos.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

finnes ikke lik lyd på de bilene der.

Du får det du betaler for. Enkelt og greit.

ok. da vet jeg det.

men,

nei, det er ikke så enkelt og greit.

om jeg betaler 50tusen for komplett supersprint, er det langt ifra sikkert at jeg blir fornøyd. Jeg driter i hva alle andre synes og mener, jeg er ute etter en lyd jeg skal ha med meg hver dag og den lyden skal være perfekt i mine ører. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men jeg er sikker på at du blir fornøyd om du kjøper et anlegg av kjent merke.

ehm.. ok. jeg skjønner ikke hvor du vil henn med dette her...

...jeg vil ikke ha for mye lyd, jeg vil heller ikke ha for lite lyd. Jeg vil ikke ha for raspete lyd på høye turtall, men samtidig vil jeg ha litt kvass snert i topp-registeret. Jeg vil ha en fin brumming på tomgang, men ikke alt for mye. Jeg vil ha litt "rally smell", men med måte. etc etc etc.

Om jeg fikk alt JEG vil ha bare ved å kjøpe et kjent merke, så hadde jeg ikke laget denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...