Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snart er sommeren her og da trengs det nye bein til bilen :D

Har tenkt litt på DOTZ Mugello 18", men jeg er usikker på innpresset. Skal ha dyp felgbane/kant. Også dypere bak enn foran da selvfølgelig :P

Foran blir det 225/40-18 GOODYEAR EAGLE F1 GS-D3 WR/ZR med DOTX Mugello 8x18"

Bak kunne jeg tenkt meg 245/35R18 eller 255/35R18. 255/35R18 passer jo egentlig best med tanke på rullediameter osv, men hvordan passer dette på en E46 320D 04' ? Vil dette gå helt fint uten valsing? Bilen er foreløpig ikke senket, men har planer om å gjøre dette om ikke så veldig lenge. Tipper det blir rundt 50/30 eller i de baner :)

Hvis jeg går for 255/35R18 er lett med DOTZ Mugello 9x18", men problemet da er å få tak i GOODYEAR EAGLE F1 GS-D3 i 255/35R18.

Har funnet dem her: GOODYEAR EAGLE F1 GS-D3 , men det er 0 på lager og leveringstid: Ikke tilgjengelig.

Det er jo nå kommet en ny versjon av disse dekkene som heter GOODYEAR Eagle F1 Asymmetric, men dette dekket ser ikke like kult ut :P

245/35R18 er vel greit å få tak i, selv om det er utgående modell.

Øverst her , men vil det passe på felgene? Tror ikke det passer på verken på 8x18" eller 9x18" :?:

Kan noen hjelpe meg med å finne noen steder som har dette og kom gjerne med innspill på valgene av profiler og felger osv :wink:

Og hvilket innpress på felgene bør jeg ha?

Tar veldig gjerne imot andre forslag til felger :) Bare det er kantfelger :wink:

Takker for hjelp :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...