ThoFro Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 Hei hei Jeg har da vert oppe i Stord å handlet inn et nytt GLIS Og tenkte å dele noen bilder her.. Fakta om bilen: M-tech Styling Delskinn interiør 16" Sommerfelger M-tech Understell Planer: Proff sote passasjer rutene bak, og tone fører rutene og bakruta. 18" sommerfelger fortest mulig håper jeg. Vurdere bakrute senker. Angel Eyes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turok Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 Gratulerer med flott bmw! planene høres bra ut, men vet ikke om du vet det fra før, men og sote vinduene framme ved passasjer og førerside er ikke lovlig. har selv blitt tatt for dette to ganger så snakker av erfaring men du gjør som du vil. men ville også invistert i et senkesett 60/40 eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 Gratulerer Få på senk, M3-speil og eksos med dobbel stuss så blir det veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 Pent utgangspunkt å jobbe videre med. Bra motor Har du bilder av interiøret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThoFro Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2009 Var det ikke lovlig med litt toning av rutene på førersiden (ikke for mørkt liksom) eller har jeg bare gått en mørk vei nå? Senking av bilen blir nok en stund til, har veldi lite råd med penger akkuratt nå. og først og fremst er det felgene som er nr. 1 på lista. Kan ta bilder av interiøret en dag, prøver på det i morgen : ))) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turok Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 Var det ikke lovlig med litt toning av rutene på førersiden (ikke for mørkt liksom) eller har jeg bare gått en mørk vei nå? Senking av bilen blir nok en stund til, har veldi lite råd med penger akkuratt nå. og først og fremst er det felgene som er nr. 1 på lista. Kan ta bilder av interiøret en dag, prøver på det i morgen : ))) må nok desvere skuffe deg ikke lys soting eller noe er lovlig...bare orginale tonete ruter, (nesten ikke merkbart så ikke noen vits og bruke penger på). første gangen hadde jeg veldig lys soting kunne nesten ikke se det...men var nok til at jeg måtte ta av filmen på stedet. andre gangen hadde jeg en del mørkere og ble stoppet av politiet og fikk mangelapp og måtte vise bilen på biltilsynet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå