Gå til innhold

E36 318is Coupe, nye felger

Anders
 Share

Anbefalte innlegg

hei

Har kjøpt meg en e36 318is med front skade.. Det er en 93 mod som har gått i USA og importert i 2006. Bilen har gått 115.000km.

DSC00371.jpg

DSC00369.jpg

Planer:

-Ny skjerm

-Nytt panser

-Ny fanger (m3)

-Rette skjermvange

-Sote ruter 35% ?

-xenon + angeleyes (her trenger jeg litt hjelp??)

-nye grøftlys (hvordan?)

-M3 lister rundt hele

Blir først bare lakkering av de nye delene, men senere blir den nok hel lakkert og mulig vader interiør.

Kom gjerne med andre forslag om hva jeg kan gjøre for å få bilen mest mulig strøken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Som Lars89 sier, bilen ser ut til å ha vært passe strøken før smellen. Fikk en følelse av at "less is more" her. Hvis du holder deg til de planene du lister opp, ender du opp med en meget pen coupe. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

th_n1299642473_1943586_6285037.jpg

Har skjedd litt men ikke mye siden sist pga pengemangel, men bilen er snart ferdig. har fått kjøpt meg noen nye felger, men det er litt skader i dem så jeg tenkte på å lakke dem. Lakke dem hvite eller samme farge de er i nå?

Fant også ut at jeg må ha ny spindel og demper på høyere siden, men jeg vil heller kjøpe meg et senkesett for jeg er litt redd for å falle ned fra bilen slik den er nå :roll: hvordan senke sett skal jeg kjøpe? helst ganske billig, men ikke no jalla drit heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...