Anders Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 hei Har kjøpt meg en e36 318is med front skade.. Det er en 93 mod som har gått i USA og importert i 2006. Bilen har gått 115.000km. Planer: -Ny skjerm -Nytt panser -Ny fanger (m3) -Rette skjermvange -Sote ruter 35% ? -xenon + angeleyes (her trenger jeg litt hjelp??) -nye grøftlys (hvordan?) -M3 lister rundt hele Blir først bare lakkering av de nye delene, men senere blir den nok hel lakkert og mulig vader interiør. Kom gjerne med andre forslag om hva jeg kan gjøre for å få bilen mest mulig strøken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2009 Holder av denne jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 Sota ruter og angeleyes hadde passa veldig bra. Ser ut som om det har vært en strøken bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 Sånn da har jeg endelig fått litt deler.. Panser,fanger,skjerm og noe plate deler. Fikk skjerm uten blinklys hull så lurte på om jeg kan sveise igjen det andre å kjøre uten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paddy Skrevet Mai 18, 2009 Share Skrevet Mai 18, 2009 Potensiale denna biln her:) Lykke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 mye potensiale her ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 Som Lars89 sier, bilen ser ut til å ha vært passe strøken før smellen. Fikk en følelse av at "less is more" her. Hvis du holder deg til de planene du lister opp, ender du opp med en meget pen coupe. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 ser ut som denne har stort potensiale, grattis med ny bil også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2009 Har skjedd litt men ikke mye siden sist pga pengemangel, men bilen er snart ferdig. har fått kjøpt meg noen nye felger, men det er litt skader i dem så jeg tenkte på å lakke dem. Lakke dem hvite eller samme farge de er i nå? Fant også ut at jeg må ha ny spindel og demper på høyere siden, men jeg vil heller kjøpe meg et senkesett for jeg er litt redd for å falle ned fra bilen slik den er nå hvordan senke sett skal jeg kjøpe? helst ganske billig, men ikke no jalla drit heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå