Eivind B Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 Beholde nok skjørta og fangerane siden dei er heilt strøkne. om ikkje eg får et bud eg bare ikkje kan takke nei til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perski Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 hva skal du ha for diffen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind B Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 va en som snakka om at prisen på den va rund 4000, så litt under der en plass vill eg nok ha, men ikkje masse under. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWdrift Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 va er du ville ha for interiöret uten dörsider? og vor i norge ere du bor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind B Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 bur i florø. førersete er slitt, vill egenltig selge allt samla. men 3300 uten dørsider? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWdrift Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 hmmm va ere det koster å frakte detta til sandefjord da tru? (sedan?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind B Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 sedan ja. det veit eg ikkje desverre. er ikkje så godt inni sånn prisa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWdrift Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 sendt deg pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dieseldorf Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 felgene på bilde, dimmensjon? pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind B Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 e 17" men veit ikkje kas bredde. men dekka som står på er værtfall 235 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind B Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 har bud på 4500 for dei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flanders Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=102144 samme bilen? hvorfor anonnsere når du likevel ikke skal selge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dieseldorf Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 er dekkene som sitter på nå bra, eller er de slitte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dieseldorf Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=102144samme bilen? hvorfor anonnsere når du likevel ikke skal selge... jeg tror bildene av den øverste bilen er hans egen m5, som motoren har havarert på, så den bilen han skal selge deler fra her er en m5 som er tysk registrert som han mest sansynlig skulle ha motor fra. derfor han har kjøpt den sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=102144 dette var min bil, derfor denne siden, for laga den for en stund tilbake, men han som skal selge nå har bilen nå, vist du ser innpå linken å leser litt så står det faktisk att bilen er solgt(byttet) vekk... lykke til med salget eivind...og jeg garanterer dere fine gode og bra deler:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå