JoCCe Skrevet Mars 15, 2009 Skrevet Mars 15, 2009 Som topic, lurer på farge som er pen på E30, har compomotive MO felger, is leppe osv, banebil så har bur osv. Bilen en nå snart klar får lakkering, er selv bil lakkerer så tenkte og lakke den til helga. Trenger da tips til åssen farge som blir pen? Har sett masse på bmw lemans blå, siden jeg synes blå/lilla bil og blå felger ser bra ut. men noen fler innspil? Mvh Joachim
JonasD Skrevet Mars 15, 2009 Skrevet Mars 15, 2009 Siden du har Compomotive og blå går så godt ilag må du jo ha RSP!
JoCCe Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Skrevet Mars 16, 2009 synes ocean race farga er får blå å kjedelig, ikke nok effekt i den Men den toyota farga var jo fin, googla den litt. Men er stygt redd for at det er en 3 sjikts farge, blir litt mere jobb enn jeg hadde tenkt da hehe men takk for tipsene, kom gjærne med flere BMW Lemans blå
Leadfoot Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 Irving Bronze, farge på forrige Avensis'en. Voldsomt undervurdert farge. Blå metallic er oppbrukt synes jeg
316 Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 Ser nå at bilde jeg la ut av ocean race var skammelig dårlig... Ser vel litt bedre ut nå? Tro meg, fargen slår ikke feil sammen med hvite comp...
///Grandalen Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 Hva med denne fargen? Syns den passer ypperlig til E30..
JoCCe Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Skrevet Mars 16, 2009 Har studert den volvo farga idag på jobb i fargekart og fargeprøver, og synes den blir litt tam. Også er det utrolig mange pene farger på fargeprøver, men er jo og klare å se det for seg på en hel bil. hehe Toyota Irving Bronze er en kjedelig farge synes jeg, spessielt fordi vi lakker den farga en gang i uka om ikke mere.
///Grandalen Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 Har studert den volvo farga idag på jobb i fargekart og fargeprøver, og synes den blir litt tam. Også er det utrolig mange pene farger på fargeprøver, men er jo og klare å se det for seg på en hel bil. heheToyota Irving Bronze er en kjedelig farge synes jeg, spessielt fordi vi lakker den farga en gang i uka om ikke mere. Har du ett bilde av bilen din, som den står nå?
JoCCe Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Skrevet Mars 16, 2009 Har dårlig med bilder av ny bilen, skal ta noen idag
///Grandalen Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 Har dårlig med bilder av ny bilen, skal ta noen idag Ok..
Leadfoot Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 Visste ikke at den var såpass populær. E46 M3-fargespekteret er rått da. Imola (kan ikke gå feil), Phoenixgelb (DET er det ikke mange som har hvertfall), Laguna Seca blå (blir kanskje litt smurf med hvite felger), eller Alpinweiss (fungerer alltid).
MortenK Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 Syns Bmw Midnight blue er ganske fin jeg da http://www.bmwz4roadster.net/Z4_Pics/Z4 ... 20Blue.jpg
JoCCe Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Skrevet Mars 16, 2009 hehe kommer mange tips her Men er sånn i tvil på om det vil bli bra på E30 :/ hehe
316 Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 Fargen på den drinken til venstre da? Nederst i drinken... Er faktisk et seriøst forslag, altså! Drinken heter isbjørn forresten, kjøp den om du vil studere. Ganske fin farge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå