Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som topic, lurer på farge som er pen på E30, har compomotive MO felger, is leppe osv, banebil så har bur osv. Bilen en nå snart klar får lakkering, er selv bil lakkerer så tenkte og lakke den til helga. Trenger da tips til åssen farge som blir pen?

Har sett masse på bmw lemans blå, siden jeg synes blå/lilla bil og blå felger ser bra ut. men noen fler innspil?

Mvh Joachim

Skrevet

synes ocean race farga er får blå å kjedelig, ikke nok effekt i den ;) Men den toyota farga var jo fin, googla den litt. Men er stygt redd for at det er en 3 sjikts farge, blir litt mere jobb enn jeg hadde tenkt da :) hehe men takk for tipsene, kom gjærne med flere

IMG_2272.jpg

BMW Lemans blå

Skrevet

Ser nå at bilde jeg la ut av ocean race var skammelig dårlig... Ser vel litt bedre ut nå? Tro meg, fargen slår ikke feil sammen med hvite comp...

volvo-v70-ocean-race-edition.jpg

Skrevet

Har studert den volvo farga idag på jobb i fargekart og fargeprøver, og synes den blir litt tam. Også er det utrolig mange pene farger på fargeprøver, men er jo og klare å se det for seg på en hel bil. hehe

Toyota Irving Bronze er en kjedelig farge synes jeg, spessielt fordi vi lakker den farga en gang i uka om ikke mere. :)

Skrevet
Har studert den volvo farga idag på jobb i fargekart og fargeprøver, og synes den blir litt tam. Også er det utrolig mange pene farger på fargeprøver, men er jo og klare å se det for seg på en hel bil. hehe

Toyota Irving Bronze er en kjedelig farge synes jeg, spessielt fordi vi lakker den farga en gang i uka om ikke mere. :)

Har du ett bilde av bilen din, som den står nå? :P
Skrevet

Visste ikke at den var såpass populær.

E46 M3-fargespekteret er rått da. Imola (kan ikke gå feil), Phoenixgelb (DET er det ikke mange som har hvertfall), Laguna Seca blå (blir kanskje litt smurf med hvite felger), eller Alpinweiss (fungerer alltid).

Skrevet

bc1ccrblbpaxq8xube5y.jpg

Fargen på den drinken til venstre da? Nederst i drinken... :lol: Er faktisk et seriøst forslag, altså! Drinken heter isbjørn forresten, kjøp den om du vil studere. Ganske fin farge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...